back to top
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -

Το πλάνο Τουριστικής Προβολής της Τήνου 2020

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση πλάνου δράσης Τουριστικής προβολής του Δήμου Τήνου για το έτος 2020. Πάμε να δούμε αναλυτικά τι περιλαμβάνει:

1. ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
Έρευνα ικανοποίησης του τουριστικού κοινού (επισκέπτες), online και offline. Η έρευνα θα έχει διάρκεια 20 ημέρες (μέσα Ιουνίου – πρώτο δεκαήμερο Ιουλίου). Τα σημεία επαφής με την έρευνα θα είναι α. ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, β. συνεργαζόμενα πρακτορεία τουρισμού και γ. καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση. Η έρευνα είναι σημαντική για να μετρήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης των επισκεπτών του νησιού και να κατανοήσουμε τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τις προσφερόμενες υπηρεσίες, τις εμπειρίες και τη συμπεριφορά μας

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 4.000 €

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΟΦΥΛΛΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ
Είναι σημαντικό να δημιουργηθεί στοχευμένο υλικό, στα αγγλικά, για θεματικές κατηγορίες τουριστικού προϊόντος (οικογενειακές διακοπές, σπορ/δράση, πολιτισμός- παράδοση, ρομαντικές διακοπές/γάμος, γαστρονομία) ως εργαλείο προώθησης στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και τις επαφές με πράκτορες και δημοσιογράφους. Τα έντυπα έχουν φωτογραφικό υλικό και περιγραφικό κείμενο ενώ με QR code παραπέμπουν για περισσότερες πληροφορίες στη αντίστοιχη σελίδα του ιστότοπου.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΧΑΡΤΗ
Στη μία όψη περιλαμβάνει χάρτη της Τήνου καθώς και τη θέση του νησιού σε σχέση με την Ελλάδα και την Ευρώπη, ενώ στην άλλη όψη περιλαμβάνονται τουριστικές πληροφορίες στα αγγλικά και φωτογραφικό υλικό.

USB
Παραγωγή usb για αποθήκευση δημοσιογραφικού υλικού. Περιλαμβάνουν παρουσίαση των τουριστικών προϊόντων του νησιού, φωτογραφικό υλικό και τα θεματικά videos που θα δημιουργηθούν. Διανέμεται σε εκθέσεις (σε επαγγελματικές συναντήσεις με δημοσιογράφους, πράκτορες και διοργανωτές ταξιδιών).

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 7.000 €

2.2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑ SOCIAL MEDIA / WEB SITE

Ενδυναμώνοντας την καμπάνια «Τήνος. Η Μούσα του Αιγαίου» και τη στοχευμένη προώθηση των θεματικών / εναλλακτικών μορφών τουρισμού, συνεχίζουμε δημιουργία περιεχομένου για τα ψηφιακά μέσα (social media) και στον ιστότοπο www.tinos.gr και την εμπλουτίζουμε με νέο περιεχόμενο. Στο περιεχόμενο εντάσσονται τα παρακάτω:
1. Posts στα ελληνικά και αγγλικά στο facebook και το instagram. Παροχή ετήσιου editorial social media calendar (2posts / εβδομάδα – αγγλικά) στο low season και 3Post / εβδομάδα – στα ελληνικά και αγγλικά) κατά την τουριστική περίοδο (Μάιος-Σεπτ) = 60 posts σε ελληνικά και αγγλικά / τουριστική περίοδο και 56 posts στα αγγλικά για την low season.
2. Blogposts στα ελληνικά και τα αγγλικά με θεματικό περιεχόμενο. Τα blogposts φιλοξενούνται στον τουριστικό ιστότοπο του Δήμου και προωθούνται μέσω των καναλιών στα Μέσα. 1 blogpost / μήνα (300 λέξεις) με συγκεκριμένο θέμα που καλύπτει κάθε φορά μία από τις παραπάνω κατηγορίες προϊόντος καθώς και προτάσεις ταξιδιωτικών εμπειριών και διαδρομών (travel itineraries) = 12 blogposts.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 6.500 €

2.3 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ / ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ Tinos.gr

1. Ετήσια τεχνική υποστήριξη του ιστότοπου και φιλοξενία (technical support, web hosting)
2. Δημιουργία 12 facebook posts και 6 cover photos για τα social media με βάση τα δημιουργικά της καμπάνιας.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 2.000 €

2.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ APPLICATION ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ

Ως τουρίστες έχουμε αντιμετωπίσει αρκετές φορές δυσκολία να βρούμε πληροφορίες για ένα σημείο ιδιαίτερου ενδιαφέροντος σε έναν προορισμό. Με τη δημιουργία ψηφιακών θεματικών tours (διαδρομές με θεματικό ενδιαφέρον) έχουμε τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε σημαντικά μνημεία και στοιχεία πολιτισμού, παράδοσης, ή φυσικά τοπία μέσω μικρών ιστοριών που συνδέονται με φωτογραφικό υλικό. Ένας ηλεκτρονικός ξεναγός είναι χρήσιμο εργαλείο για να ενημερώσουμε τους επισκέπτες του νησιού για στοιχεία που ενδυναμώνουν το τουριστικό προϊόν. Η εφαρμογή αναγνωρίζει το σημείο που βρίσκεται ο χρήστης και του δίνει ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με αυτό (μουσείο, παραλίες, κάστρο, εκκλησίες κλπ). Λειτουργεί και εκτός σύνδεσης στο internet. Στόχος των διαδρομών είναι να παρουσιαστεί το τουριστικό/πολιτιστικό πρόσωπο της Τήνου.

Η Clio Muse έχει βραβευτεί για την πρωτοτυπία της μεθοδολογίας στην δημιουργία των ξεναγήσεων. Στόχος είναι η αποτελεσματική ανάδειξη και προβολή του πολιτιστικού περιεχομένου προς το κοινό δημιουργώντας ένα ελκυστικό σενάριο και ιστορίες γύρω από το κάθε έκθεμα.

Κατά αυτόν τον τρόπο, η ξενάγηση εντυπώνεται στον επισκέπτη με πιο ευχάριστο και ψυχαγωγικό τρόπο. Η εμπειρία της εταιρείας στον χώρο έχει ως αποτέλεσμα την φιλοξενία και επιμέλεια περισσότερων από 200 ψηφιακές ξεναγήσεις σε Ελλάδα, Ιταλία, Ολλανδία, Αυστρία και Αμερική. Επίσης, έχει βραβευθεί διεθνώς από σημαντικούς φορείς όπως η booking.com, η Europeana και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και έχει διακριθεί σε προγράμματα Horizon 2020. Ταυτόχρονα, είναι η μόνη εφαρμογή ξενάγησης που προτείνεται από το Σωματείο Ξεναγών Ελλάδος & Ευρώπης. Παράλληλα, το περιεχόμενο των ξεναγήσεων που έχουν δημιουργήσει προβάλλεται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή Clio Muse έχει παραπάνω από 25.000 χρήστες που συνεχώς αυξάνονται μέσα από συνεργασίες με διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς όπως: TripAdvisor Experiences, booking.com, Lonely Planet, GetYourGuide. Εκατοντάδες ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο με ειδικό ενδιαφέρον στον πολιτισμό κατεβάζουν κάθε μήνα την εφαρμογή μας και απολαμβάνουν τις ακουστικές μας ξεναγήσεις που συνδυάζονται με εισιτήριο εισόδου προτεραιότητας στους τοπ αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας και της Ιταλίας

Κατ’αρχάς θα δημιουργηθεί μία διαδρομή 10 σημείων, με 30 ιστορίες στα ελληνικά και αγγλικά. Το κόστος αφορά στη δημιουργία, επιμέλεια και φιλοξενία της ψηφιακής ξενάγησης στο Clio Muse App και tour experience για 12 μήνες. Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 6.500€

2.5 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ VIDEO 360 ΜΟΙΡΩΝ
Ο μοναδικός τρόπος για να μεταφέρεις στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό την εμπειρία της επίσκεψης σε ένα τόπο είναι τα video 360 μοιρών. Με video 360 και γυαλιά εικονικής πραγματικότητας όλα τα μεγάλα διεθνή ταξιδιωτικά γραφεία προωθούν τους προτεινόμενους προορισμούς (destination marketing). Είναι πλέον ο βασικός τρόπος προβολής ενός προορισμού σε όλες τις παγκοσμίου εμβέλειας ταξιδιωτικές εκθέσεις. Και αποτελεί το πιο εντυπωσιακό μέσο προβολής των πολιτιστικών θησαυρών της χώρας προσφέροντας στους θεατές την ευκαιρία να πουν: «πρέπει οπωσδήποτε να βρεθώ εκεί…».
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.500€ (περιλαμβάνεται και 1 ζευγάρι γυαλιά εικονικής πραγματικότητας)

3. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ BLOGGERS / INFLUENCERS / CONTENT CREATORS ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ GREEK INSTAGRAMMERS

Πρόσκληση της ομάδας των GREEK INSTAGRAMMERS στην Τήνο, παραμονή και φιλοξενία 30 μελών της ομάδας για 3 ημέρες. Οι προσκεκλημένοι bloggers, photographers, vbloggers και instagrammers αποθανατίζουν με το φακό τους πτυχές του νησιού και παράγουν περιεχόμενο. Το περιεχόμενο αξιοποιείται με προώθηση:
– Μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου
– Έκθεση σε ανοικτούς χώρους (λιμάνι) κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου
– Δημιουργία έκθεσης σε επιλεγμένο χώρο στην Αθήνα.
– Mobile έκθεση επιλεγμένων έργων σε ενέργειες που θα υλοποιηθούν από το Δήμο εκτός Ελλάδας

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 4.000 € και πραγματοποιείται με την υποστήριξη των επαγγελματικών φορέων του νησιού.

4. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
4.1 ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΕ ΜΕΣΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ

Πληρωμένη καμπάνια στα social media, σε μηχανές αναζήτησης και sites μεγάλης επισκεψιμότητας.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 2.000 €

4.2 ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ VIDEOS ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ FAST FERRIES Κατόπιν συμφωνίας τα videos που έχουν δημιουργηθεί την προηγούμενη χρονιά θα εμφανίζονται στις οθόνες των πλοίων πριν την έναρξη του τηλεοπτικού προγράμματος.

5. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα διαφημιστικής προβολής, παροχή προτάσεων, διαχείριση περιεχομένου στα social media, project management ψηφιακών ενεργειών και στατιστικά αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 6.300 €

6. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ
Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις-παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων, δημοσιογράφων και κοινού που θα γνωρίσει την εμπειρία που προσφέρει η Τήνος ως τουριστικός προορισμός (με συνεργασία επιχειρήσεων).
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00€.

7. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΙΟΣ 2020)

Ειδική παρουσίαση/εκδήλωση στο H Hall of Hellas House, στο χώρο όπου έγινε πρόσφατα η παρουσίαση του Δήμου Αθηναίων και του πρωθυπουργού, κατά την επίσκεψή του στην Σανγκάη. Θα παρουσιαστεί σε επιλεγμένους πράκτορες, μέσω multimedia υλικού, η εμπειρία που προσφέρει η Τήνος για το top end της κινεζικής τουριστικής αγοράς. Σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία του εγχειρήματος είναι η στήριξή του από τους επαγγελματίες ξενοδόχους τόσο στο επίπεδο της δημιουργίας του κατάλληλου προϊόντος για την κινεζική αγορά όσο και στη συμμετοχή τους στη δράση. Θα προηγηθεί ενημέρωση των ενδιαφερομένων επαγγελματιών από την εταιρεία MY ODYSSEY για τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες των κινέζων ταξιδιωτών.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 10.000,00€.

8. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ είτε με μεμονωμένη παρουσία του Δήμου είτε και μέσω των περιπτέρων της Περιφέρειας ή του ΕΟΤ. Προτείνεται η συμμετοχή σε εκθέσεις που θα ανακοινωθούν και θα συμμετέχουν η Περιφέρεια και ο ΕΟΤ. Στην δράση αυτή εντάσσεται και η συμμετοχή σε εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού για την ανάδειξη του Tinos Trails και των άλλων δραστηριοτήτων όπως το surf, την αναρρίχηση και το bouldering, το diving. Για τις ανάγκες της συμμετοχής θα δημιουργηθεί σχετικό έντυπο δραστηριοτήτων όπως αναφέρεται σε προηγούμενη ενότητα.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 9.000,00€.

9. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΩΝ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ


Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου μας επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού προτείνεται η πρόβλεψη κονδυλίου για την με κάθε τρόπο ( συμμετοχή / χορηγία κλπ.) συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου. Στην δράση αυτή εντάσσονται και οι προτεινόμενες νέες εκδηλώσεις:

Φεστιβάλ Πεζοπορίας για την ανάδειξη των μονοπατιών. Στόχος είναι η 3ήμερη εκδήλωση να αποτελέσει θεσμό που θα διεξάγεται παράλληλα με το Tinos Food Paths. Οι πεζοπορικές διαδρομές διανθίζονται με εμπειρίες που προβάλλουν τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τη φύση και την αυθεντικότητα των χωριών της Τήνου. Σε συνεργασία με πρακτορείο που οργανώνει παρόμοιες δράσεις.

Tinos cycling routes. Σε έναν προκλητικό προορισμό που συνδυάζει την ομορφιά του φυσικού τοπίου, με πολιτιστικά στοιχεία, τη γαστρονομία, την τέχνη και τη δράση, ξεκινάμε την εξερεύνηση πάνω στις ρόδες του ποδηλάτου μας με πηγή έμπνευσης τη Μούσα του Αιγαίου. Η δράση εξελίσσεται στο τέλος Σεπτεμβρίου. Σε συνεργασία με γραφείο που οργανώνει τέτοιου είδους δράσεις.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 6.000,00 €.

10. ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ – ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ) .
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00

11. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
Συνέχιση της λειτουργίας του ήδη οργανωμένου γραφείου τύπου για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού. Επαφές με δημοσιογράφους με διεθνές κύρος και ενδιαφέροντα που αφορούν στο τουριστικό προϊόν της Τήνου.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00€

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου

Newsletter

Το πλάνο Τουριστικής Προβολής της Τήνου 2020

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση πλάνου δράσης Τουριστικής προβολής του Δήμου Τήνου για το έτος 2020. Πάμε να δούμε αναλυτικά τι περιλαμβάνει:

1. ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
Έρευνα ικανοποίησης του τουριστικού κοινού (επισκέπτες), online και offline. Η έρευνα θα έχει διάρκεια 20 ημέρες (μέσα Ιουνίου – πρώτο δεκαήμερο Ιουλίου). Τα σημεία επαφής με την έρευνα θα είναι α. ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, β. συνεργαζόμενα πρακτορεία τουρισμού και γ. καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση. Η έρευνα είναι σημαντική για να μετρήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης των επισκεπτών του νησιού και να κατανοήσουμε τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τις προσφερόμενες υπηρεσίες, τις εμπειρίες και τη συμπεριφορά μας

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 4.000 €

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΟΦΥΛΛΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ
Είναι σημαντικό να δημιουργηθεί στοχευμένο υλικό, στα αγγλικά, για θεματικές κατηγορίες τουριστικού προϊόντος (οικογενειακές διακοπές, σπορ/δράση, πολιτισμός- παράδοση, ρομαντικές διακοπές/γάμος, γαστρονομία) ως εργαλείο προώθησης στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και τις επαφές με πράκτορες και δημοσιογράφους. Τα έντυπα έχουν φωτογραφικό υλικό και περιγραφικό κείμενο ενώ με QR code παραπέμπουν για περισσότερες πληροφορίες στη αντίστοιχη σελίδα του ιστότοπου.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΧΑΡΤΗ
Στη μία όψη περιλαμβάνει χάρτη της Τήνου καθώς και τη θέση του νησιού σε σχέση με την Ελλάδα και την Ευρώπη, ενώ στην άλλη όψη περιλαμβάνονται τουριστικές πληροφορίες στα αγγλικά και φωτογραφικό υλικό.

USB
Παραγωγή usb για αποθήκευση δημοσιογραφικού υλικού. Περιλαμβάνουν παρουσίαση των τουριστικών προϊόντων του νησιού, φωτογραφικό υλικό και τα θεματικά videos που θα δημιουργηθούν. Διανέμεται σε εκθέσεις (σε επαγγελματικές συναντήσεις με δημοσιογράφους, πράκτορες και διοργανωτές ταξιδιών).

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 7.000 €

2.2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑ SOCIAL MEDIA / WEB SITE

Ενδυναμώνοντας την καμπάνια «Τήνος. Η Μούσα του Αιγαίου» και τη στοχευμένη προώθηση των θεματικών / εναλλακτικών μορφών τουρισμού, συνεχίζουμε δημιουργία περιεχομένου για τα ψηφιακά μέσα (social media) και στον ιστότοπο www.tinos.gr και την εμπλουτίζουμε με νέο περιεχόμενο. Στο περιεχόμενο εντάσσονται τα παρακάτω:
1. Posts στα ελληνικά και αγγλικά στο facebook και το instagram. Παροχή ετήσιου editorial social media calendar (2posts / εβδομάδα – αγγλικά) στο low season και 3Post / εβδομάδα – στα ελληνικά και αγγλικά) κατά την τουριστική περίοδο (Μάιος-Σεπτ) = 60 posts σε ελληνικά και αγγλικά / τουριστική περίοδο και 56 posts στα αγγλικά για την low season.
2. Blogposts στα ελληνικά και τα αγγλικά με θεματικό περιεχόμενο. Τα blogposts φιλοξενούνται στον τουριστικό ιστότοπο του Δήμου και προωθούνται μέσω των καναλιών στα Μέσα. 1 blogpost / μήνα (300 λέξεις) με συγκεκριμένο θέμα που καλύπτει κάθε φορά μία από τις παραπάνω κατηγορίες προϊόντος καθώς και προτάσεις ταξιδιωτικών εμπειριών και διαδρομών (travel itineraries) = 12 blogposts.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 6.500 €

2.3 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ / ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ Tinos.gr

1. Ετήσια τεχνική υποστήριξη του ιστότοπου και φιλοξενία (technical support, web hosting)
2. Δημιουργία 12 facebook posts και 6 cover photos για τα social media με βάση τα δημιουργικά της καμπάνιας.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 2.000 €

2.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ APPLICATION ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ

Ως τουρίστες έχουμε αντιμετωπίσει αρκετές φορές δυσκολία να βρούμε πληροφορίες για ένα σημείο ιδιαίτερου ενδιαφέροντος σε έναν προορισμό. Με τη δημιουργία ψηφιακών θεματικών tours (διαδρομές με θεματικό ενδιαφέρον) έχουμε τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε σημαντικά μνημεία και στοιχεία πολιτισμού, παράδοσης, ή φυσικά τοπία μέσω μικρών ιστοριών που συνδέονται με φωτογραφικό υλικό. Ένας ηλεκτρονικός ξεναγός είναι χρήσιμο εργαλείο για να ενημερώσουμε τους επισκέπτες του νησιού για στοιχεία που ενδυναμώνουν το τουριστικό προϊόν. Η εφαρμογή αναγνωρίζει το σημείο που βρίσκεται ο χρήστης και του δίνει ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με αυτό (μουσείο, παραλίες, κάστρο, εκκλησίες κλπ). Λειτουργεί και εκτός σύνδεσης στο internet. Στόχος των διαδρομών είναι να παρουσιαστεί το τουριστικό/πολιτιστικό πρόσωπο της Τήνου.

Η Clio Muse έχει βραβευτεί για την πρωτοτυπία της μεθοδολογίας στην δημιουργία των ξεναγήσεων. Στόχος είναι η αποτελεσματική ανάδειξη και προβολή του πολιτιστικού περιεχομένου προς το κοινό δημιουργώντας ένα ελκυστικό σενάριο και ιστορίες γύρω από το κάθε έκθεμα.

Κατά αυτόν τον τρόπο, η ξενάγηση εντυπώνεται στον επισκέπτη με πιο ευχάριστο και ψυχαγωγικό τρόπο. Η εμπειρία της εταιρείας στον χώρο έχει ως αποτέλεσμα την φιλοξενία και επιμέλεια περισσότερων από 200 ψηφιακές ξεναγήσεις σε Ελλάδα, Ιταλία, Ολλανδία, Αυστρία και Αμερική. Επίσης, έχει βραβευθεί διεθνώς από σημαντικούς φορείς όπως η booking.com, η Europeana και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και έχει διακριθεί σε προγράμματα Horizon 2020. Ταυτόχρονα, είναι η μόνη εφαρμογή ξενάγησης που προτείνεται από το Σωματείο Ξεναγών Ελλάδος & Ευρώπης. Παράλληλα, το περιεχόμενο των ξεναγήσεων που έχουν δημιουργήσει προβάλλεται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή Clio Muse έχει παραπάνω από 25.000 χρήστες που συνεχώς αυξάνονται μέσα από συνεργασίες με διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς όπως: TripAdvisor Experiences, booking.com, Lonely Planet, GetYourGuide. Εκατοντάδες ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο με ειδικό ενδιαφέρον στον πολιτισμό κατεβάζουν κάθε μήνα την εφαρμογή μας και απολαμβάνουν τις ακουστικές μας ξεναγήσεις που συνδυάζονται με εισιτήριο εισόδου προτεραιότητας στους τοπ αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας και της Ιταλίας

Κατ’αρχάς θα δημιουργηθεί μία διαδρομή 10 σημείων, με 30 ιστορίες στα ελληνικά και αγγλικά. Το κόστος αφορά στη δημιουργία, επιμέλεια και φιλοξενία της ψηφιακής ξενάγησης στο Clio Muse App και tour experience για 12 μήνες. Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 6.500€

2.5 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ VIDEO 360 ΜΟΙΡΩΝ
Ο μοναδικός τρόπος για να μεταφέρεις στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό την εμπειρία της επίσκεψης σε ένα τόπο είναι τα video 360 μοιρών. Με video 360 και γυαλιά εικονικής πραγματικότητας όλα τα μεγάλα διεθνή ταξιδιωτικά γραφεία προωθούν τους προτεινόμενους προορισμούς (destination marketing). Είναι πλέον ο βασικός τρόπος προβολής ενός προορισμού σε όλες τις παγκοσμίου εμβέλειας ταξιδιωτικές εκθέσεις. Και αποτελεί το πιο εντυπωσιακό μέσο προβολής των πολιτιστικών θησαυρών της χώρας προσφέροντας στους θεατές την ευκαιρία να πουν: «πρέπει οπωσδήποτε να βρεθώ εκεί…».
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.500€ (περιλαμβάνεται και 1 ζευγάρι γυαλιά εικονικής πραγματικότητας)

3. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ BLOGGERS / INFLUENCERS / CONTENT CREATORS ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ GREEK INSTAGRAMMERS

Πρόσκληση της ομάδας των GREEK INSTAGRAMMERS στην Τήνο, παραμονή και φιλοξενία 30 μελών της ομάδας για 3 ημέρες. Οι προσκεκλημένοι bloggers, photographers, vbloggers και instagrammers αποθανατίζουν με το φακό τους πτυχές του νησιού και παράγουν περιεχόμενο. Το περιεχόμενο αξιοποιείται με προώθηση:
– Μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου
– Έκθεση σε ανοικτούς χώρους (λιμάνι) κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου
– Δημιουργία έκθεσης σε επιλεγμένο χώρο στην Αθήνα.
– Mobile έκθεση επιλεγμένων έργων σε ενέργειες που θα υλοποιηθούν από το Δήμο εκτός Ελλάδας

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 4.000 € και πραγματοποιείται με την υποστήριξη των επαγγελματικών φορέων του νησιού.

4. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
4.1 ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΕ ΜΕΣΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ

Πληρωμένη καμπάνια στα social media, σε μηχανές αναζήτησης και sites μεγάλης επισκεψιμότητας.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 2.000 €

4.2 ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ VIDEOS ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ FAST FERRIES Κατόπιν συμφωνίας τα videos που έχουν δημιουργηθεί την προηγούμενη χρονιά θα εμφανίζονται στις οθόνες των πλοίων πριν την έναρξη του τηλεοπτικού προγράμματος.

5. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα διαφημιστικής προβολής, παροχή προτάσεων, διαχείριση περιεχομένου στα social media, project management ψηφιακών ενεργειών και στατιστικά αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 6.300 €

6. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ
Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις-παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων, δημοσιογράφων και κοινού που θα γνωρίσει την εμπειρία που προσφέρει η Τήνος ως τουριστικός προορισμός (με συνεργασία επιχειρήσεων).
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00€.

7. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΙΟΣ 2020)

Ειδική παρουσίαση/εκδήλωση στο H Hall of Hellas House, στο χώρο όπου έγινε πρόσφατα η παρουσίαση του Δήμου Αθηναίων και του πρωθυπουργού, κατά την επίσκεψή του στην Σανγκάη. Θα παρουσιαστεί σε επιλεγμένους πράκτορες, μέσω multimedia υλικού, η εμπειρία που προσφέρει η Τήνος για το top end της κινεζικής τουριστικής αγοράς. Σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία του εγχειρήματος είναι η στήριξή του από τους επαγγελματίες ξενοδόχους τόσο στο επίπεδο της δημιουργίας του κατάλληλου προϊόντος για την κινεζική αγορά όσο και στη συμμετοχή τους στη δράση. Θα προηγηθεί ενημέρωση των ενδιαφερομένων επαγγελματιών από την εταιρεία MY ODYSSEY για τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες των κινέζων ταξιδιωτών.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 10.000,00€.

8. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ είτε με μεμονωμένη παρουσία του Δήμου είτε και μέσω των περιπτέρων της Περιφέρειας ή του ΕΟΤ. Προτείνεται η συμμετοχή σε εκθέσεις που θα ανακοινωθούν και θα συμμετέχουν η Περιφέρεια και ο ΕΟΤ. Στην δράση αυτή εντάσσεται και η συμμετοχή σε εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού για την ανάδειξη του Tinos Trails και των άλλων δραστηριοτήτων όπως το surf, την αναρρίχηση και το bouldering, το diving. Για τις ανάγκες της συμμετοχής θα δημιουργηθεί σχετικό έντυπο δραστηριοτήτων όπως αναφέρεται σε προηγούμενη ενότητα.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 9.000,00€.

9. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΩΝ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ


Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου μας επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού προτείνεται η πρόβλεψη κονδυλίου για την με κάθε τρόπο ( συμμετοχή / χορηγία κλπ.) συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου. Στην δράση αυτή εντάσσονται και οι προτεινόμενες νέες εκδηλώσεις:

Φεστιβάλ Πεζοπορίας για την ανάδειξη των μονοπατιών. Στόχος είναι η 3ήμερη εκδήλωση να αποτελέσει θεσμό που θα διεξάγεται παράλληλα με το Tinos Food Paths. Οι πεζοπορικές διαδρομές διανθίζονται με εμπειρίες που προβάλλουν τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τη φύση και την αυθεντικότητα των χωριών της Τήνου. Σε συνεργασία με πρακτορείο που οργανώνει παρόμοιες δράσεις.

Tinos cycling routes. Σε έναν προκλητικό προορισμό που συνδυάζει την ομορφιά του φυσικού τοπίου, με πολιτιστικά στοιχεία, τη γαστρονομία, την τέχνη και τη δράση, ξεκινάμε την εξερεύνηση πάνω στις ρόδες του ποδηλάτου μας με πηγή έμπνευσης τη Μούσα του Αιγαίου. Η δράση εξελίσσεται στο τέλος Σεπτεμβρίου. Σε συνεργασία με γραφείο που οργανώνει τέτοιου είδους δράσεις.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 6.000,00 €.

10. ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ – ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ) .
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00

11. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
Συνέχιση της λειτουργίας του ήδη οργανωμένου γραφείου τύπου για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού. Επαφές με δημοσιογράφους με διεθνές κύρος και ενδιαφέροντα που αφορούν στο τουριστικό προϊόν της Τήνου.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00€

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου