Διαγραμμίσεις στο Επαρχιακό Δίκτυο Τήνου

Διαγραμμίσεις στο Επαρχιακό Δίκτυο Τήνου

Ξεκίνησε στην Τήνο, από την Περιφέρεια Νότιου Αιγαίου, το έργο της διαγράμμισης του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου. Η ανάρτηση της Επάρχου Τήνου, κας Δεληγιάννη – Άσπρου αναφέρει χαρακτηριστικά:

Μέλημά μας η ασφάλεια των κατοίκων αλλά και των επισκεπτών του νησιού και για αυτό, παράλληλα με τις διαγραμμίσεις προγραμματίζουμε σειρά παρεμβάσεων που θα καταστήσουν το Επαρχιακό Οδικό μας δίκτυο περισσότερο ασφαλές και λειτουργικό.

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -