Ο Σύλλογος Κουμάρου σας προσκαλεί σε ένα μοναδικό Νησιώτικο Γλέντι την Κυριακή 17 Αυγούστου 2025, στις 21:00 το βράδυ, στον Κουμάρο.
Με σύνθημα «Στο νησί και στο χωριό μου έχω πάντα το μυαλό μου», ελάτε να διασκεδάσουμε όλοι μαζί με τη ζωντανή μουσική και τους ήχους των:
- Οδ. Τσούμπος
- Π. Μανέσης
- Ν. Στεφάνης
- Ι. Σκαλκώτος
Είσοδος: 10 ευρώ με ποτό.
Η κατανάλωση αλκοόλ επιτρέπεται μόνο σε άτομα άνω των 18 ετών.














