Δήμαρχος Τήνου: Διεκδικούμε διαχρονικά την ενίσχυση της Υγείας του νησιού

Δήμαρχος Τήνου: Διεκδικούμε διαχρονικά την ενίσχυση της Υγείας του νησιού

Παρότι δεν αποτελεί τυπική αρμοδιότητα του Δήμου, διεκδικούμε διαχρονικά την ενίσχυση του Κέντρου Υγείας του νησιού μας. Τα καλά νέα είναι ότι τον Μάρτιο θα έλθουν δύο νέοι γιατροί ( Μικροβιολογος και Γενικός Ιατρός) και επίσης παρέχουμε επιπλέον κίνητρα (διασφαλίζοντας τη στέγαση ιατρών με τη παραχώρηση – ανακαίνιση δημοτικων κτιρίων, με χρηματοδοτήσεις κ.α.)

Αξίζουμε περισσότερα. Διεκδικούμε περισσότερα

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -