Ανακοινώνουμε ότι την Κυριακή 8 Μαρτίου 2026, θα διεξαχθούν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, στην αίθουσα Δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Τήνου και ώρα 11:30π.μ. έως 02:00 μ.μ.
Καλούμε κάθε μέλος που επιθυμεί να προσφέρει ενεργά και να συμβάλλει στο έργο μας, να καταθέσει την υποψηφιότητά του. Η συμμετοχή σας είναι απαραίτητη για να συνεχίσει ο Σύλλογος να αποτελεί στήριγμα για το Κέντρο Υγείας Τήνου.
Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως και τις 4 Μαρτίου 2026. Μπορείτε να αποστείλετε τις αιτήσεις σας:
Στην γραμματέα του Συλλόγου κ. Ιουλία Δελλατόλα κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στον Δήμο Τήνου
Με αποστολή στο email του συλλόγου Σύλλογος Φίλων Κέντρου Υγείας Τήνου «Νικόλαος Κόγκος» filoikytinou@gmail.com
Η υγεία του νησιού μας είναι υπόθεση όλων μας!
Με εκτίμηση Ο Πρόεδρος και τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου
Φέρεται εις γνώσιν των ευσεβών Χριστιανών της ιεράς νήσου Τήνου ότι, τη 28 η Φεβρουαρίου 2026 ΣΑΒΒΑΤΟΝ Α’ ΝΗΣΤΕΙΩΝ (Μνήμη του δια κολλύβων θαύματος του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Θεοδώρου του Τήρωνος)
Θα τελεσθεί στον Ιερό Κοιμητηριακό Ναό της Αναστάσεως του Κυρίου πόλεως Τήνου
8:00 π.μ. – Όρθρος και Θεία Λειτουργία και εν συνεχεία Ιερά Ακολουθία του Μνημοσύνου υπέρ αναπαύσεως των εν τω ιερω κοιμητηρίω αναπαυομένων.
Σε κανονική κυκλοφορία δόθηκε εκ νέου ο παραλιακός δρόμος στον Άγιο Φωκά, μετά τις αρχικές εργασίες αποκατάστασης των ζημιών που είχαν προκληθεί από τα έντονα καιρικά φαινόμενα των προηγούμενων ημερών.
Άρση της απαγόρευσης
Η κυκλοφορία των οχημάτων αποκαταστάθηκε στο τμήμα από το κατάστημα «Nero» έως το «Σαν το Αλάτι», όπου είχε επιβληθεί απαγόρευση λόγω εκτεταμένων φθορών στο οδόστρωμα από τον έντονο κυματισμό.
Στο συγκεκριμένο σημείο είχαν δημιουργηθεί σοβαρά προβλήματα, με χαρακτηριστικότερο τη μεγάλη καθίζηση του δρόμου, ενώ υπήρχαν και φερτά υλικά στο οδόστρωμα.
Προσοχή από τους οδηγούς
Παρά την αποκατάσταση της κυκλοφορίας, οι οδηγοί καλούνται να κινούνται με προσοχή στην περιοχή.
«Πάμε στο νησί, στο νησί», προτρέπει το νέο τραγούδι με τίτλο «Γειά Μας» της Τζένης Γεωργιάδη, και δεν θα μπορούσε να μην πάει στο νησί της, τον τόπο καταγωγής της, την Τήνο, για την υλοποίηση του βιντεοκλίπ του, αλλά και να ανοίξει μουσικά, το Τηνιακό Καρναβάλι 2026!
Βιώνοντας την μεγάλη αγάπη και τον θαυμασμό, τόσο των κατοίκων του νησιού, αλλά και του ίδιου του Δημάρχου, που έβγαλε δημοσίως, έναν συγκινητικό λόγο για εκείνη.
Έτσι ανήμερα της τελευταίας Κυριακής των Αποκριών, και στο απόλυτο γιορτινό κλίμα, με τους Τηνίους να έχουν ξεχυθεί στο λιμάνι του νησιού για να γιορτάσουν την ημέρα, η ανερχόμενη και πολλά υποσχόμενη ερμηνεύτρια, κλήθηκε από τον Δήμαρχο της Τήνου, Παναγιώτη Κροντηρά, και τον Εντεταλμένο Σύμβουλο- Υπεύθυνο Αθλητισμού και Νεολαίας, Γιάννη Μέγκουλα, όπου έχουν πράξει μεγάλο και σημαντικό έργο για το νησί, σε όλους τους τομείς, να παρουσιάσει ένα ανεβαστικό πρόγραμμα και να διασκεδάσει τον κόσμο.
Η Τζένη Γεωργιάδη, ανέβηκε στο stage, όπου ξεσήκωσε με τις επιτυχίες της, αλλά και πολλά νησιώτικα τραγούδια, ενώ παρουσίασε και το νέο της τραγούδι που θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες από την Panik Platinum, με το «Γειά Μας», να απογειώνει την διάθεση του κόσμου.
Ιδιαίτερα συγκινητικά ήταν τα λόγια του Δημάρχου, όπου μίλησε δημοσίως με τα καλύτερα για εκείνη, για την μουσική της πορεία, αλλά και το πόσο πολύ έχει αναδείξει το νησί τους, ενώ προανήγγειλε και μια μεγάλη συναυλία που θα κάνουν μαζί της το καλοκαίρι.
«Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Τζένη Γεωργιάδη, μια κοπέλα δικιά μας, να της ευχηθούμε καλή επιτυχία», ανέφερε μεταξύ άλλων.
Δράττοντας της ευκαιρίας, η Τζένη Γεωργιάδη, ολοκλήρωσε τα γυρίσματα του βιντεοκλίπ για το «Γειά Μας», σε μουσική του Γιάννη Φρασέρη και στίχους του Αλέξανδρου Ελευθεριάδη, που μπορεί να μην πέρασε στον εθνικό τελικό της Eurovision, αλλά πέρασε στην αγάπη του κόσμου και έχει γίνει ήδη viral στα social media. Το οπτικοποιημένο αποτέλεσμα με την υπογραφή του μετρ των βιντεοκλιπ Γιώργου Μπενιουδάκη, που ταξίδεψε με την ομάδα του στο νησί, θα έχει μπόλικο «άρωμα» Τήνου, και νησιώτικης παράδοσης και γλεντιού.
Φέρεται εις γνώσιν των ευσεβών καί φιλεόρτων Χριστιανών της Ιεράς νήσου Τήνου ότι η Ενορία Υπαπαντής του Κυρίου Κτικάδου Τήνου πανηγυρίζει τη μνήμη της ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΤΥΡΟΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΔΟΣ στον ομώνυμο Ιερό Ναό κατά το ακόλουθο πρόγραμμα:
Την κυριώνυμο ημέρα, ΠΕΜΠΤΗ, 26 Φεβρουαρίου 2026 7:30 π.μ.: ΤέλεσιςΌρθρου, Ωρών και Εσπερινού μετά Θείας Λειτουργίας των Προηγιασμένων Δώρων.
Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2026 θα πραγματοποιηθεί η Καθιερωμένη Ολονυκτία των Αγροτών της Τήνου εις τον Ιερό Ναό της Ευρέσεως Της Παναγίας μας, η οποία θα αρχίσει την 10: 30 μ.μ..
Καλούμε τους συμπολίτες μας να συ προσευχηθούν μαζί μας
Την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου μας, τόσο στο χωριό όσο και στην Αθήνα, με συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον απολογισμό του απερχόμενου Δ.Σ. από την Πρόεδρο και την ενημέρωση της Εξελεγκτικής Επιτροπής, ενώ ακολούθησε η εκλογική διαδικασία, που ολοκληρώθηκε ομαλά. Πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, την οποία μας έκανε την τιμή να κόψει ο κ. Δανούσης. Μας τίμησαν επίσης με την παρουσία τους ο Πέτρος Χαλάς από το Δ.Σ. της Αδελφότητας Τηνίων εν Αθήναις, ο Κώστας Καραΐσκος από τον Σύλλογο Καρδιανιωτών «Η Αγία Τριάς», ο Νίκος Χατζής από τον Σύλλογο Μαρλά – Μαμάδου και ο Λάζαρος Βαλακάς από τον Σύλλογο Βενάρδιανων.
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε η βράβευση των μικρών Υστερνιωτών που πλέον είναι φοιτητές. Η βραδιά συνεχίστηκε στο Τηνιακό Καφενείο σε ζεστό κλίμα, με όμορφες στιγμές και μουσική από νέους Τηνιακούς καλλιτέχνες:
Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη της Εφορευτικής Επιτροπής: Για τα Υστέρνια: Μαρία Λαμέρα, Μαρούλα Σανταμούρη, Μαριέττα Χατζήρη Για την Αθήνα: Μαρία Δασύρα, Μαρία Λιάπη, Ευαγγελία Σταμάτη
Ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή και τη στήριξη! Καλή θητεία στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο!
Ξενοδοχειακή επιχείρηση στην περιοχή Κιόνια αναζητά προσωπικό με μεράκι και όρεξη για εργασία για τις εξής θέσεις: 1. Καμαριέρα 2. Συντηρητής (κήποι, πισίνα) 3. Λαντζέρης