Tinos Trails – Από τη Θάλασσα στον Ουρανό

Τ2 : Άγιος Ιωάννης Πόρτο – Δυο Χωριά -Άγιος Σώστης – Άγιος Ιωάννης Πόρτο

Η διαδρομή Τ2 ενώνει με τη θάλασσα (Άγιος Ιωάννης Πόρτο) τα δύο ψηλότερα χωριά της Τήνου, τον Αρνάδο και τα Δυο Χωριά. Ανηφορίζει ήπια, στις πλαγιές του όρους, με πανοραμική θέα. Η διάσχιση των Δυο Χωριών και του Αρνάδου, με τις αμέτρητες καμάρες (στοές) ξεκουράζει μετά την ανηφόρα. Από εκεί, η διαδρομή ξεκινάει κατηφορικά προς το Μπερδεμιάρο, τον Τριαντάρο και συνεχίζει για την Μονή Φανερωμένης.

Η κατηφόρα γίνεται πιο έντονη καθώς η διαδρομή διασχίζει την αγροτική περιοχή Κουναρές. Εκεί ένα σκέλος δηγεί στον οικισμό της Αγίας Βαρβάρας, ενώ η κύρια διαδρομή συνεχίζει διαδοχικά για το Σμόβολο (όπου και ο αρχαίος πύργος), για τον Άγιο Σώστη, και κατά μήκος της ακτής επιστρέφει στον Άγιο Ιωάννη τον Πόρτο.

Σημεία εκκίνησης: Άγιος Ιωάννης Πόρτο, Δυο Χωριά, Αρνάδος, Τριαντάρος, Άγιος Σώστης

Σύνδεση με άλλα μονοπάτια: Τ1, Τ1Β

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου