Μια σημαντική πρωτοβουλία για την αντιμετώπιση του στεγαστικού προβλήματος που επηρεάζει γιατρούς, εκπαιδευτικούς και άλλους δημόσιους λειτουργούς στα νησιά παρουσίασε ο δήμαρχος Τήνου, Παναγιώτης Κροντηράς, μιλώντας στην εκπομπή του Action24.
Όπως ανέφερε, ο Δήμος Τήνου αξιοποιεί το παλιό ξενοδοχείο «Θεοξένια», ένα εμβληματικό αλλά εγκαταλελειμμένο δημοτικό κτίριο, το οποίο θα μετατραπεί σε συγκρότημα 18 σύγχρονων διαμερισμάτων επιφάνειας από 35 έως 58 τετραγωνικά μέτρα. Τα διαμερίσματα θα διατεθούν κυρίως σε γιατρούς, δασκάλους, στελέχη των σωμάτων ασφαλείας και υπαλλήλους του Δήμου.

Ο κ. Κροντηράς τόνισε ότι η πρόταση κατατέθηκε στο Υπουργείο Εσωτερικών και εγκρίθηκε άμεσα από τον υπουργό Θεόδωρο Λιβάνιο, εξασφαλίζοντας τη χρηματοδότηση του έργου. Παράλληλα, έκανε λόγο για ένα ακόμη σημαντικό βήμα ενίσχυσης της δημόσιας υγείας στο νησί, καθώς μέσω δωρεάς του Ιδρύματος Αθανασίου Μαρτίνου θα δημιουργηθούν τέσσερις επιπλέον κατοικίες 80 τετραγωνικών μέτρων, οι οποίες θα προορίζονται αποκλειστικά για μόνιμους γιατρούς.
Ο δήμαρχος υπογράμμισε ότι η στέγαση αποτελεί σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα νησιά, σημειώνοντας ότι ο Δήμος Τήνου ήδη χορηγεί επίδομα στέγασης σε γιατρούς, ενώ αντίστοιχη στήριξη επεκτείνεται και στους εκπαιδευτικούς. Όπως εξήγησε, η έλλειψη διαθέσιμων κατοικιών δυσκολεύει σημαντικά την προσέλκυση προσωπικού σε κρίσιμες υπηρεσίες.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στις ελλείψεις του τομέα της υγείας, επισημαίνοντας ότι το Κέντρο Υγείας της Τήνου εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα στελέχωσης, καθώς δεν υπάρχει μόνιμος γενικός γιατρός ούτε καρδιολόγος και οι ανάγκες καλύπτονται συχνά μέσω μετακινήσεων προσωπικού.
«Η υγεία και η εκπαίδευση είναι υποχρέωση όλων μας να τις στηρίξουμε», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κροντηράς, τονίζοντας ότι οι παρεμβάσεις αυτές δεν αφορούν μόνο την τουριστική περίοδο, αλλά κυρίως τους περίπου 10.000 μόνιμους κατοίκους του νησιού που πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς στον τόπο τους.
Ο δήμαρχος χαρακτήρισε το πρόγραμμα παράδειγμα αποτελεσματικής συνεργασίας ανάμεσα στην τοπική αυτοδιοίκηση και την κεντρική κυβέρνηση, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του προς το Υπουργείο Εσωτερικών για την άμεση ανταπόκριση στην πρόταση του Δήμου.













