Ολοκληρώθηκε η έκθεση «Στα Βήματα τους … 127 χρόνια μετά» στα Λουτρά Τήνου

Ολοκληρώθηκε η έκθεση «Στα Βήματα τους … 127 χρόνια μετά» στα Λουτρά Τήνου

Την Κυριακή 24 Αυγούστου ολοκληρώθηκε η έκθεση «ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ …127 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ». Μια έκθεση αφιερωμένη στη Ζαρίφειο Yφαντική Σχολή της Τήνου και στην υφαντική τέχνη της Τήνου, η οποία οργανώθηκε στο πλαίσιο του θεσμού «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός» από το Εικονικό Μουσείο Τήνου.

Στην εκδήλωση έγινε ξενάγηση από την επιμελήτρια της έκθεσης, Λουΐζα Καραπιδάκη, στη συνέχεια δόθηκαν χαιρετισμοί από την Μαρία Γρυπάρη πρόεδρο του Εικονικού Μουσείου, την εικαστικό Κωνσταντίνα Συλίκου, η οποία είχε τη σύλληψη της ιδέας της έκθεσης και το λαογράφο – ποιητή Αλέκο Φλωράκη. Η εκδήλωση έκλεισε με ένα υπέροχο ρεσιτάλ σόλο φλάουτο από τη Μαρία Μακροπόδη!

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -