Αύριο, Πέμπτη 11/9/25 και ώρα 11:30 θα γίνει ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στα Λύκεια της Τήνου. Οι μαθητές/τριες του ΓΕΛ Τήνου και του ΕΠΑΛ Τήνου παρακαλούνται να προσέλθουν στο χώρο των Λυκείων στις 11:15.
Σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά
Από το Γραφείο ΓΕΛ Τήνου
Ακολουθήστε το
tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις