Μετά από μια δραστήρια καλοκαιρινή περίοδο στη νέα μας έδρα στο σχολείο του Τριπόταμου με συναυλίες, συζητήσεις και προβολές ταινιών, ήρθε η στιγμή να αρχίσουν και οι εργασίες αποκατάστασης του σχολείου!
Σας καλούμε όλους με όση όρεξη και χαρά έχετε να διαθέσετε σε μια αμπασάδα για την Αμπασάδα. Αύριο Σάββατο, από τις 7 το πρωί θα ξεκινήσουμε τις εργασίες αποκατάστασης της ταράτσας του σχολείου!
Σας περιμένουμε!















