Πέμπτη, 14 Αυγούστου| ώρα 21.00
mam_glenti is calling… και εσύ δεν θες να το χάσεις!
Αυτή τη φορά το Nerό γίνεται η πίστα σου!
Ο Αντώνης Μπαλοπίτας & ο Γιώργος Φώσκολος σε ξεσηκώνουν. Εσύ διαλέγεις ό,τι γουστάρεις από το MAM μενού, σηκώνεις το ποτήρι σου.. Και μετά σηκώνεσαι από την καρέκλα σου!
*Κράτα θέση τώρα – οι θέσεις φεύγουν πιο γρήγορα κι από τα ποτά!!
Κρατήσεις στο 2283022468
Στιγμές που θα ποστάρεις… πριν καν τελειώσουν !!!













