Δήμος Τήνου – Κατάθεση στεφάνου στο μνημείο της “ΕΛΛΗΣ”

Δήμος Τήνου – Κατάθεση στεφάνου στο μνημείο της “ΕΛΛΗΣ”

Στο πλαίσιο του Εορτασμού της 15ης Αυγούστου 2022 για τον Εορτασμό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου & της συμπλήρωσης 82χρονων από τον Τορπιλισμό του Κ/Δ ΕΛΛΗ. Ο Δήμος Τήνου την Δευτέρα, 15 Αυγούστου προχώρησε στην κατάθεση στεφάνου στο μνημείο της “ΕΛΛΗΣ” από την Αντιδήμαρχο Λουκριτία Άνδροβικ.

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -