
Οι παιδικές χαρές της πόλης μας, που θα έπρεπε να είναι χώροι χαράς και δημιουργικού παιχνιδιού, έχουν μετατραπεί σε σημεία εγκατάλειψης. Οι βρώμικες επιφάνειες συνθέτουν μια εικόνα που μόνο για παιδιά δεν είναι.
Η αδιαφορία και η έλλειψη φροντίδας από τους αρμόδιους δεν αποτελούν απλώς ζήτημα αισθητικής, παίζουν με την δημόσια υγεία. Μια τέτοια κατάσταση δεν μπορεί και δεν πρέπει να συνεχιστεί.
Η κοινωνία μας αξίζει περισσότερα και τα παιδιά μας ακόμη περισσότερο.













