
Η νέα δημοτική αρχή με το να ρίχνει τα λύματα στη θάλασσα του Πανορμου αποδεικνύει για ακόμα μια φορά την ευαισθησία της για το περιβάλλον και το οικοσύστημα του νησιού.
Ακολουθεί σχετικό βίντεο που εληφθη χθες το απόγευμα από συντοπίτη μας.

Η νέα δημοτική αρχή με το να ρίχνει τα λύματα στη θάλασσα του Πανορμου αποδεικνύει για ακόμα μια φορά την ευαισθησία της για το περιβάλλον και το οικοσύστημα του νησιού.
Ακολουθεί σχετικό βίντεο που εληφθη χθες το απόγευμα από συντοπίτη μας.