Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Απανταχού Αγαπιανων αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία και τη διοργάνωση του φετινού χορού μας. Το πανηγύρι μας, η γιορτή του Πολιούχου του χωριού μας, Αγίου Αγαπητού, κάθε χρόνο αποκτά μια ξεχωριστή σημασία για όλους τους Αγαπιανούς .
Ευχαριστούμε από καρδιάς τους συγχωριανούς και φίλους που τίμησαν με την παρουσία τους την εορτή, τους εθελοντές που εργάστηκαν ακούραστα για την προετοιμασία, καθώς και τους χορηγούς που στήριξαν έμπρακτα το πανηγύρι μας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στον Δήμο Τήνου και στην Αστυνομία για την άψογη συνεργασία και τη συνεννόηση που είχαμε, ώστε η εκδήλωση να πραγματοποιηθεί με επιτυχία και με απόλυτη ασφάλεια.
Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ορχήστρα μας, που με τη μουσική και το μεράκι της κράτησε το κέφι ζωντανό και μας συντρόφεψε σε ένα γνήσιο, παραδοσιακό γλέντι μέχρι το ξημέρωμα.
Με τη συμμετοχή και το χαμόγελο όλων, ο χορός μας στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, γεμίζοντάς μας με χαρά και δύναμη να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για τη διατήρηση των παραδόσεων .
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη χρονιά!
Με εκτίμηση,
Το ΔΣ του συλλόγου μας .












