Το Συμβούλιο και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Τριαντάρου εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στον απερχόμενο Πρόεδρο κ. Στέφανο Λούβαρη και στα μέλη του απερχόμενου Συμβουλίου του Συλλόγου Απανταχού Τριανταριτών για το πολύτιμο έργο τους και την ανιδιοτελή προσφορά τους στο χωριό μας.
Παράλληλα, ευχόμαστε καλή δύναμη και κάθε επιτυχία στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο, ώστε να συνεχίσει με ζήλο και αγάπη το έργο για το καλό του χωριού μας. Επίσης, ευχόμαστε να συνεχιστεί η άψογη συνεργασία με την Κοινότητα, προς όφελος όλων των κατοίκων και φίλων του χωριού μας.













