Συνεχίζονται οι εργασίες στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο Τήνου

Συνεχίζονται οι εργασίες στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο Τήνου

Επαρχος Τήνου/ Αναστασία Δεληγιαννη – Άσπρου

Προχωράει, από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου το έργο της τριετούς συντήρησης του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου στην Τήνο.

Μετά τον Καρκάδο, στην Δημοτική Κοινότητα Καλλονής, σειρά έχει η επιδιόρθωση του Επαρχιακού Δρόμου στην Κώμη.

Όπως έχουμε προαναγγείλει στόχος είναι η επισκευή των τοιχείων και της κάθε είδους παθογένειας του οδικού δικτύου ώστε να προχωρήσουμε στην αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα, όπου αυτό είναι αναγκαίο!!

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -