Ευχαριστήριο προς την Ένωση Ξενοδόχων Τήνου

Ευχαριστήριο προς την Ένωση Ξενοδόχων Τήνου

Ο Ναυτικός Όμιλος Τήνου θα ήθελε να ευχαριστήσει την Ένωση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων Τήνου- ΕΞΕΤ, για τη φιλοξενία συνεργατών του ομίλου. Η γενναιόδωρη παροχή τους συνεχίζεται και τώρα εν μέσω της καλοκαιρινής περιόδου που η τουριστική κίνηση έχει ανέβει.

Ως τώρα έχουν φιλοξενηθεί στα ξενοδοχεία Μελτέμι, Αγέρι, Βυζάντιο, Vincenzo Family Rooms.

Σας ευχαριστούμε!

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -