Τη Τρίτη 5/8 τελέστηκε στο χωριό του Κουμάρου ο εσπερινός για τον εορτασμό της ενορίας, Μεταμορφώσεως του Κυρίου.
Επειτα, με την αφορμή αυτή ,ακολούθησε μουσικη εκδήλωση την οποία οργάνωσε ο σύλλογος του χωριού, αφιερωμένη στους κατοίκους του χωριού.
Εκ μέρους του Δ Σ ευχαριστούμε πολύ όλους αυτούς που διέθεσαν ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ το χρόνο τους για να μας βοηθήσουν σε ο,τι κι αν χρειαστηκαμε, τον Αγροτικό συνεταιρισμό για την προσφορα του, τον π.Ιγνατιο εφημέριο της ενορίας μας, για τη συνεχή συμβολή του στις θρησκευτικές τελετές, καθώς και τον Κο Πέτρος Τριαντάφυλλος πρόεδρο της κοινότητας μας για την υποστήριξη του.
Τελος, ευχαριστούμε την ορχήστρα που ομόρφυνε με τη μουσική και το κέφι της τη βραδιά αυτή.
Και του χρόνου με υγεία και χαρά στα σπίτια όλων!

















