back to top

Η Τήνος έχει δώσει έμφαση στην αμερικανική ταξιδιωτική αγορά

Παρά το κόστος, τα ταξίδια είναι στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των Αμερικανών καταναλωτών. Αυτό αναφέρει έρευνα της American Society of Travel Advisors (ASTA) την οποία δημοσιοποιεί σήμερα η MTC GROUP που αποτελεί μέλος της οργάνωσης των Αμερικανών επαγγελματιών Τουρισμού.

Συγκεκριμένα, πρόσφατη μελέτη για το ταξιδιωτικό συναίσθημα δείχνει ότι οι καταναλωτές θέλουν να ταξιδέψουν και πολλοί δεν θα αφήσουν τίποτα να τους σταματήσει. Η Τήνος έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια στην
αμερικανική ταξιδιωτική αγορά με παρουσίες και παρεμβάσεις στην ASTA με κορυφαία τη συμμετοχή του Δημάρχου Γιάννη Σιώτου στο ετήσιο παγκόσμιο συνέδριο της οργάνωσης τον περασμένο Αύγουστο στο Σαν Φρανσίσκο, ενώ μια
ακόμα «ηχηρή» παρέμβαση αναμένεται το Νοέμβριο και στον Καναδά.

Ιδού τα αποτελέσματα της έρευνας που δικαιώνουν την επιλογή του Δήμου να επενδύσει στη συγκεκριμένη προσοδοφόρα αγορά:

Ξοδέψτε περισσότερα για ταξίδια

Τον Σεπτέμβριο, το 61% των ταξιδιωτών θεώρησε ότι το κόστος των καταναλωτικών αγαθών ήταν πολύ υψηλότερο. Πρόκειται για μια αύξηση 10 τοις εκατό έναντι του 51 τοις εκατό που θεώρησε ότι το κόστος των καταναλωτικών αγαθών ήταν πολύ υψηλότερο τον Μάιο του 2022. Παρά το εύρημα αυτό, το 40 τοις εκατό λέει ότι «τίποτα» δεν θα τους εμποδίσει να κάνουν διακοπές. Στην πραγματικότητα, το 25 τοις εκατό των Αμερικανών ταξιδιωτών σχεδιάζει να κάνει «ονειρεμένες διακοπές» τους επόμενους έξι μήνες.

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου

Newsletter

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -

Η Τήνος έχει δώσει έμφαση στην αμερικανική ταξιδιωτική αγορά

Παρά το κόστος, τα ταξίδια είναι στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των Αμερικανών καταναλωτών. Αυτό αναφέρει έρευνα της American Society of Travel Advisors (ASTA) την οποία δημοσιοποιεί σήμερα η MTC GROUP που αποτελεί μέλος της οργάνωσης των Αμερικανών επαγγελματιών Τουρισμού.

Συγκεκριμένα, πρόσφατη μελέτη για το ταξιδιωτικό συναίσθημα δείχνει ότι οι καταναλωτές θέλουν να ταξιδέψουν και πολλοί δεν θα αφήσουν τίποτα να τους σταματήσει. Η Τήνος έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια στην
αμερικανική ταξιδιωτική αγορά με παρουσίες και παρεμβάσεις στην ASTA με κορυφαία τη συμμετοχή του Δημάρχου Γιάννη Σιώτου στο ετήσιο παγκόσμιο συνέδριο της οργάνωσης τον περασμένο Αύγουστο στο Σαν Φρανσίσκο, ενώ μια
ακόμα «ηχηρή» παρέμβαση αναμένεται το Νοέμβριο και στον Καναδά.

Ιδού τα αποτελέσματα της έρευνας που δικαιώνουν την επιλογή του Δήμου να επενδύσει στη συγκεκριμένη προσοδοφόρα αγορά:

Ξοδέψτε περισσότερα για ταξίδια

Τον Σεπτέμβριο, το 61% των ταξιδιωτών θεώρησε ότι το κόστος των καταναλωτικών αγαθών ήταν πολύ υψηλότερο. Πρόκειται για μια αύξηση 10 τοις εκατό έναντι του 51 τοις εκατό που θεώρησε ότι το κόστος των καταναλωτικών αγαθών ήταν πολύ υψηλότερο τον Μάιο του 2022. Παρά το εύρημα αυτό, το 40 τοις εκατό λέει ότι «τίποτα» δεν θα τους εμποδίσει να κάνουν διακοπές. Στην πραγματικότητα, το 25 τοις εκατό των Αμερικανών ταξιδιωτών σχεδιάζει να κάνει «ονειρεμένες διακοπές» τους επόμενους έξι μήνες.

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου