Θέμα χρόνου φαίνεται πως είναι οι εξελίξεις γύρω από την επαναφορά ΑΤΜ στο χωριό του Πύργου, μετά την κατάργηση της λειτουργίας του. Αυτή η εξέλιξη προκάλεσε έντονες αντιδράσεις τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και στους επαγγελματίες της περιοχής.
Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τήνου, ο δήμαρχος Τήνου χαρακτήρισε την απομάκρυνση του ΑΤΜ ως «μια ενέργεια που αποτελεί μεγάλο λάθος». Παράλληλα, υπογράμμισε πως η απουσία του δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στην καθημερινότητα των κατοίκων και των επισκεπτών. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε μία από τις πιο πολυσύχναστες περιοχές του νησιού
Έγινε γνωστό ότι ο Δήμος Τήνου έχει ήδη αποστείλει σχετικό έγγραφο σε όλες τις τράπεζες που δραστηριοποιούνται στο νησί. Με το έγγραφο αυτό, ζητά την εξεύρεση λύσης για την επαναφορά υπηρεσίας ανάληψης μετρητών στο χωριό του Πύργου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι επαφές βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν αποκλείεται από την επόμενη εβδομάδα να υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις, καθώς εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο εγκατάστασης νέου ΑΤΜ στην περιοχή.
Οι εξελίξεις αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς η ύπαρξη ΑΤΜ στον Πύργο θεωρείται ζωτικής σημασίας για την εξυπηρέτηση των μόνιμων κατοίκων, των επαγγελματιών αλλά και των χιλιάδων επισκεπτών που κατακλύζουν την περιοχή, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο.













