Σε γρίφο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται η τύχη του RoPax SILVER QUEEN της ιαπωνικής Kawasaki Kinkai Kisen (Silver Ferry), καθώς το πλοίο φαίνεται να “ακροβατεί” μεταξύ του διαλυτήριου και ενός αγοραστή πιθανότατα από την Ελλάδα.
Αρχικά πληροφορίες και αξιόπιστα reports από το εξωτερικό το ήθελαν να έχει πουληθεί για σκραπ. Ωστόσο σήμερα, εγχώρια δημοσιεύματα κάνουν λόγο για συμφωνία αγοράς του πλοίου από τη δική μας Golden Star Ferries των Αδελφών Στεφάνου.
Εφόσον η πληροφορία αυτή επιβεβαιωθεί και επίσημα, θα πρόκειται για μια σημαντική αγορά, που αναμένεται να διαμορφώσει νέες ισορροπίες στο λιμάνι της Ραφήνας, καθώς το εν λόγω πλοίο είναι ιδιαίτερα αξιόλογο με σημαντική ταχύτητα και χωρητικότητα. Σημειώνεται, ότι ενδιαφέρον υπήρξε και για το αδελφό του VENILIA (7.005gt/1999), ωστόσο όμως δεν ευόδωσε αφού εξοπλιζόταν με προπέλες σταθερού βήματος και δεν εξυπηρετούσε τις ανάγκες της ακτοπλοΐας μας, όπως το παρών πλοίο.
Το SILVER QUEEN εξυπηρετούσε μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2022 τη γραμμή Hachinohe-Muroran, μια γραμμή που τελικά έκλεισε και το πλοίο διατέθηκε προς πώληση. Σήμερα, το πλοίο βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Muroran και σύμφωνα με την εταιρεία του θα παραμείνει εκεί τουλάχιστον μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου.

Εν αναμονή λοιπόν νεότερης και επίσημης ενημέρωσης……
Το SILVER QUEEN ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία (Mitsubishi/Shimonoseki) το 1998 με yard number 1041. Έχει χωρητικότητα 7.005gt (3.455 dwt), μήκος 134 μέτρα, πλάτος 21 μέτρα και βύθισμα 5,7 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 600 επιβάτες και 90 φορτηγά (9m). Διαθέτει 2 κύριες μηχανές DU-SEMT-Pielstick 16PC2-6V diesel συνολικής ιπποδύναμης 24.000 b.h.p. και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 20,7 κόμβων και μέγιστη 23,2 κόμβων.
Φωτο: www.hokkaido-np.co.jp, twitter