Ο Δήμαρχος Τήνου στην εκπομπή “Τα εν Δήμω” της ΕΡΤ (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Δήμαρχος Τήνου στην εκπομπή “Τα εν Δήμω” της ΕΡΤ (ΒΙΝΤΕΟ)

Προσκεκλημένος χθεσινή εκπομπής «Τα εν Δήμω» που θα μεταδόθηκε από το ΕΡΤNEWS ήταν ο Δήμαρχος Τήνου Παναγιώτης Κροντηράς που μίλησε για το νησί και τις προοπτικές του.

Οι δράσεις της Δημοτικής Αρχής αλλά και τα προβλήματά της, η καθημερινότητα και οι ανάγκες των δημοτών, οι νέες προκλήσεις και οι μελλοντικοί σχεδιασμοί, βρέθηκαν στο επίκεντρο της εκπομπής που μπορείτε να παρακολουθήσετε απόψε από την Δημόσια Τηλεόραση!

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -