back to top
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -

Οι καλύτερες καμπάνιες στον κλάδο των βιντεοπαιχνιδιών

Στο παρακάτω άρθρο αναφέρονται οι πιο σπουδαίες και επιτυχημένες καμπάνιες στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών.

Οι πιο επιτυχημένες καμπάνιες στον κλάδο των βιντεοπαιχνιδιών

Από την δεκαετία του 1980 και έπειτα οι μεγαλύτερες εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών όπως η microsoft και η Nintendo ξεκίνησαν να δημιουργούν τις πρώτες τους καμπάνιες. Στόχος αυτών των εταιρειών ήταν να προσεγγίσουν κυρίως το εφηβικό κοινό αλλά και μικρότερα παιδιά. Σε σύντομο χρονικό διάστημα οι καμπάνιες των εταιρειών έγιναν πολύ δημοφιλής σε πολλές χώρες του κόσμου όπως για παράδειγμα στην Αμερική και σε χώρες της Ευρώπης.

Οι καμπάνιες αυτές χρησιμοποιούσαν την τότε τεχνολογία για να κάνουν πιο ελκυστικές τις διαφημίσεις. Το περιεχόμενο των διαφημίσεων σχετίζονταν κυρίως με επιτυχίες των διάσημων παιχνιδιών arcade. Μέχρι και σήμερα συνεχίζονται οι επιτυχημένες καμπάνιες μεγάλων νέων εταιρειών καζίνο όπως για παράδειγμα του ICE casino με στόχο να προσφέρουν μεγάλη ποικιλία βιντεοπαιχνιδιών σε όλους τους παίκτες.

Σε αυτό το άρθρο θα κάνουμε αναφορά στις 5 πιο μεγάλες και πιο επιτυχημένες καμπάνιες βιντεοπαιχνιδιών που έχουν δημιουργηθεί.

Gears of War: Mad World

Μια από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες της Microsoft όπου είχε σαν στόχο να λανσάρει την νέα έκδοση του παιχνιδιού Gears of War. Η εταιρεία έπρεπε να κάνει το παιχνίδι να ξεχωρίσει δημιουργώντας του έτσι μια μοναδική ταυτότητα.

Για να δημιουργήσει το παιχνίδι η microsoft συνεργάστηκε με άλλες εταιρείες αλλά και με σκηνοθέτες με σκοπό να σχεδιάσουν ένα σύντομο trailer για το νέο παιχνίδι. Το trailer περιείχε μέσα εικόνες καταστροφής αλλά και έναν ήρωα που προσπαθούσε να σώσει τον κόσμο του από μία εξωγήινη απειλή.

Το Trailer μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα έγινε ανάρπαστο σε πολλά μέρη του κόσμου και ξεπέρασε τις 13 εκατομμύρια προβολές στο youtube. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το παιχνίδι έγινε ιδιαίτερα αγαπητό από τα μικρά παιδιά και τους έφηβους. Το Gears of War ήταν το παιχνίδι που θεωρήθηκε από πολλούς ότι ξεπέρασε όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια για την χρονιά του 2006.

It Only Does Everything

Το it Only Does Everything είναι ένα παιχνίδι της εταιρείας Sony που προβλήθηκε αρκετά με την άφιξη του Playstation 2 στην αγορά αλλά ακόμα περισσότερο με του Playstation 3. Το παιχνίδι γνώρισε μεγάλη επιτυχία πολύ γρήγορα ειδικά μετά την σειρά των διαφημίσεων που ακολούθησαν για την προώθηση του.

Αν και η τιμή του παιχνιδιού ήταν αρκετά υψηλή σε σύγκριση με άλλα παιχνίδια του ανταγωνισμού κατάφερε να ξεχωρίσει και να ξεπεράσει σε πωλήσεις πολλά άλλα παιχνίδια διάσημων εταιρειών.

To 2009 η Sony πρόσθεσε μέσα στο παιχνίδι μια φανταστική προσωπικότητα με συναισθήματα καταφέρνοντας έτσι να αυξήσει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις. Με την εισαγωγή του Playstation 3 στην αγορά οι πωλήσεις του παιχνιδιού εκτοξεύτηκαν στα ύψη και είχε φτάσει τις 90 εκατομμύρια μονάδες ξεπερνώντας τις πωλήσεις των βιντεοπαιχνιδιών της Microsoft.

Merge Mansion: ”He Is Alive”

Το παιχνίδι Marge Mansion βγήκε στην κυκλοφορία κατά την διάρκεια του 2020 με σκοπό να προβάλει κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα βιντεοπαιχνίδια φανταστικών ηρώων.

Η ιστορία του παιχνιδιού είναι αυτή που συναρπάζει το μεγαλύτερο μέρος του κοινού. Το παιχνίδι αναφέρεται στην Maddie μια νεαρή γυναίκα που είναι υπεύθυνη για τον καθαρισμό του σπιτιού της γιαγιάς της. Ουσιαστικά κάνετε τις δουλειές του σπιτιού συμπληρώνοντας ταυτόχρονα και μερικά παζλ. Πάμε τώρα να μιλήσουμε για την διαφημιστική καμπάνια του παιχνιδιού.

Το παιχνίδι αναδείχθηκε μέσα από μια σειρά διαφημίσεων αλλά και ένα εξαιρετικό βίντεο που αναφέρονταν στην  ιστορία του παιχνιδιού. Το βίντεο συγκέντρωσε περισσότερες από 643 χιλιάδες προβολές αλλά και χιλιάδες retweets. Γενικότερα το παιχνίδι αναδείχθηκε πάρα πολύ και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το Tiktok και κατάφερε να προσεγγίσει πολλά διαφορετικά ηλικιακά κοινά.

Οι διαφημίσεις που έγιναν μπορούμε να πούμε πως ήταν αρκετά επιτυχημένες καθώς βοήθησαν το παιχνίδι να συγκεντρώσει πάνω από 10 εκατομμύρια λήψεις αλλά και να αυξήσει τις πωλήσεις στο ύψος των 40 εκατομμυρίων δολαρίων.

BioShock 2

Ένα ακόμα βιντεοπαιχνίδι που αναδείχθηκε αρκετά καλά είναι το BioShock 2. Οι ομάδες μάρκετινγκ που το ανέλαβαν έκαναν εξαιρετική δουλειά. Αυτό που όμως το έκανε να ξεχωρίσει ήταν η διαφημιστική εκστρατεία με τα μπουκάλια που περιείχαν ψεύτικο κρασί. Τα μπουκάλια αυτά ξεβράστηκαν σε αρκετές παραλίες κάνοντας μεγάλη εντύπωση στο κοινό. Συνδυαστικά με τις αφίσες αλλά και το εξαιρετικό trailer που δημιούργησαν για το παιχνίδι ήταν αρκετά για να το εκτοξεύσουν.

To βίντεο απέκτησε σύντομα εκατομμύρια προβολές και το παιχνίδι αναδείχθηκε ακόμα και μέσα από τα περιοδικά κάνοντας το, το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις για τον Φεβρουάριο του 2010.

Mass Effect 3

Δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα μας το βιντεοπαιχνίδι Mass Effect 3 ένα παιχνίδι επιστημονικής φαντασίας που κυκλοφόρησε το 2010.

Τα συχνά βίντεο και trailer αλλά και οι ενημερώσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων ήταν κάποιες από τις τεχνικές μάρκετινγκ που ακολούθησε η καμπάνια του παιχνιδιού. Αυτό που το έκανε όμως να ξεχωρίσει και να καταφέρει να αναδειχθεί ήταν η κατασκευή μετεωρολογικών μπαλονιών αντιγράφων του παιχνιδιού που στάλθηκαν στο διάστημα και παρατηρήθηκαν μέσα από το Gps.

Πάρε μια ιδέα

Αν θέλετε και εσείς να ξεκινήσεις να παίζετε βιντεοπαιχνίδια επισκεφθείτε το ICE casino εκεί θα δείτε πολλά βίντεο και trailers αλλά και γενικότερα πως φτιάχνεται μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ενός βιντεοπαιχνιδιού. Κάντε την εγγραφή σας σήμερα και κερδίστε πολλά δώρα!

Single Event Display
Εικόνα Εκδήλωσης

«Aποτυπώσεις

του Νεκτάριου Αντωνόπουλου

Έκθεση ζωγραφικής & χαρακτικής

Τοποθεσία: Δια Χρόνος


διαβάστε περισσότερα

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου

Newsletter

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -

Οι καλύτερες καμπάνιες στον κλάδο των βιντεοπαιχνιδιών

Στο παρακάτω άρθρο αναφέρονται οι πιο σπουδαίες και επιτυχημένες καμπάνιες στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών.

- Advertisement -

Οι πιο επιτυχημένες καμπάνιες στον κλάδο των βιντεοπαιχνιδιών

Από την δεκαετία του 1980 και έπειτα οι μεγαλύτερες εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών όπως η microsoft και η Nintendo ξεκίνησαν να δημιουργούν τις πρώτες τους καμπάνιες. Στόχος αυτών των εταιρειών ήταν να προσεγγίσουν κυρίως το εφηβικό κοινό αλλά και μικρότερα παιδιά. Σε σύντομο χρονικό διάστημα οι καμπάνιες των εταιρειών έγιναν πολύ δημοφιλής σε πολλές χώρες του κόσμου όπως για παράδειγμα στην Αμερική και σε χώρες της Ευρώπης.

Οι καμπάνιες αυτές χρησιμοποιούσαν την τότε τεχνολογία για να κάνουν πιο ελκυστικές τις διαφημίσεις. Το περιεχόμενο των διαφημίσεων σχετίζονταν κυρίως με επιτυχίες των διάσημων παιχνιδιών arcade. Μέχρι και σήμερα συνεχίζονται οι επιτυχημένες καμπάνιες μεγάλων νέων εταιρειών καζίνο όπως για παράδειγμα του ICE casino με στόχο να προσφέρουν μεγάλη ποικιλία βιντεοπαιχνιδιών σε όλους τους παίκτες.

Σε αυτό το άρθρο θα κάνουμε αναφορά στις 5 πιο μεγάλες και πιο επιτυχημένες καμπάνιες βιντεοπαιχνιδιών που έχουν δημιουργηθεί.

Gears of War: Mad World

Μια από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες της Microsoft όπου είχε σαν στόχο να λανσάρει την νέα έκδοση του παιχνιδιού Gears of War. Η εταιρεία έπρεπε να κάνει το παιχνίδι να ξεχωρίσει δημιουργώντας του έτσι μια μοναδική ταυτότητα.

Για να δημιουργήσει το παιχνίδι η microsoft συνεργάστηκε με άλλες εταιρείες αλλά και με σκηνοθέτες με σκοπό να σχεδιάσουν ένα σύντομο trailer για το νέο παιχνίδι. Το trailer περιείχε μέσα εικόνες καταστροφής αλλά και έναν ήρωα που προσπαθούσε να σώσει τον κόσμο του από μία εξωγήινη απειλή.

Το Trailer μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα έγινε ανάρπαστο σε πολλά μέρη του κόσμου και ξεπέρασε τις 13 εκατομμύρια προβολές στο youtube. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το παιχνίδι έγινε ιδιαίτερα αγαπητό από τα μικρά παιδιά και τους έφηβους. Το Gears of War ήταν το παιχνίδι που θεωρήθηκε από πολλούς ότι ξεπέρασε όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια για την χρονιά του 2006.

It Only Does Everything

Το it Only Does Everything είναι ένα παιχνίδι της εταιρείας Sony που προβλήθηκε αρκετά με την άφιξη του Playstation 2 στην αγορά αλλά ακόμα περισσότερο με του Playstation 3. Το παιχνίδι γνώρισε μεγάλη επιτυχία πολύ γρήγορα ειδικά μετά την σειρά των διαφημίσεων που ακολούθησαν για την προώθηση του.

Αν και η τιμή του παιχνιδιού ήταν αρκετά υψηλή σε σύγκριση με άλλα παιχνίδια του ανταγωνισμού κατάφερε να ξεχωρίσει και να ξεπεράσει σε πωλήσεις πολλά άλλα παιχνίδια διάσημων εταιρειών.

To 2009 η Sony πρόσθεσε μέσα στο παιχνίδι μια φανταστική προσωπικότητα με συναισθήματα καταφέρνοντας έτσι να αυξήσει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις. Με την εισαγωγή του Playstation 3 στην αγορά οι πωλήσεις του παιχνιδιού εκτοξεύτηκαν στα ύψη και είχε φτάσει τις 90 εκατομμύρια μονάδες ξεπερνώντας τις πωλήσεις των βιντεοπαιχνιδιών της Microsoft.

Merge Mansion: ”He Is Alive”

Το παιχνίδι Marge Mansion βγήκε στην κυκλοφορία κατά την διάρκεια του 2020 με σκοπό να προβάλει κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα βιντεοπαιχνίδια φανταστικών ηρώων.

Η ιστορία του παιχνιδιού είναι αυτή που συναρπάζει το μεγαλύτερο μέρος του κοινού. Το παιχνίδι αναφέρεται στην Maddie μια νεαρή γυναίκα που είναι υπεύθυνη για τον καθαρισμό του σπιτιού της γιαγιάς της. Ουσιαστικά κάνετε τις δουλειές του σπιτιού συμπληρώνοντας ταυτόχρονα και μερικά παζλ. Πάμε τώρα να μιλήσουμε για την διαφημιστική καμπάνια του παιχνιδιού.

Το παιχνίδι αναδείχθηκε μέσα από μια σειρά διαφημίσεων αλλά και ένα εξαιρετικό βίντεο που αναφέρονταν στην  ιστορία του παιχνιδιού. Το βίντεο συγκέντρωσε περισσότερες από 643 χιλιάδες προβολές αλλά και χιλιάδες retweets. Γενικότερα το παιχνίδι αναδείχθηκε πάρα πολύ και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το Tiktok και κατάφερε να προσεγγίσει πολλά διαφορετικά ηλικιακά κοινά.

Οι διαφημίσεις που έγιναν μπορούμε να πούμε πως ήταν αρκετά επιτυχημένες καθώς βοήθησαν το παιχνίδι να συγκεντρώσει πάνω από 10 εκατομμύρια λήψεις αλλά και να αυξήσει τις πωλήσεις στο ύψος των 40 εκατομμυρίων δολαρίων.

BioShock 2

Ένα ακόμα βιντεοπαιχνίδι που αναδείχθηκε αρκετά καλά είναι το BioShock 2. Οι ομάδες μάρκετινγκ που το ανέλαβαν έκαναν εξαιρετική δουλειά. Αυτό που όμως το έκανε να ξεχωρίσει ήταν η διαφημιστική εκστρατεία με τα μπουκάλια που περιείχαν ψεύτικο κρασί. Τα μπουκάλια αυτά ξεβράστηκαν σε αρκετές παραλίες κάνοντας μεγάλη εντύπωση στο κοινό. Συνδυαστικά με τις αφίσες αλλά και το εξαιρετικό trailer που δημιούργησαν για το παιχνίδι ήταν αρκετά για να το εκτοξεύσουν.

To βίντεο απέκτησε σύντομα εκατομμύρια προβολές και το παιχνίδι αναδείχθηκε ακόμα και μέσα από τα περιοδικά κάνοντας το, το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις για τον Φεβρουάριο του 2010.

Mass Effect 3

Δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα μας το βιντεοπαιχνίδι Mass Effect 3 ένα παιχνίδι επιστημονικής φαντασίας που κυκλοφόρησε το 2010.

Τα συχνά βίντεο και trailer αλλά και οι ενημερώσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων ήταν κάποιες από τις τεχνικές μάρκετινγκ που ακολούθησε η καμπάνια του παιχνιδιού. Αυτό που το έκανε όμως να ξεχωρίσει και να καταφέρει να αναδειχθεί ήταν η κατασκευή μετεωρολογικών μπαλονιών αντιγράφων του παιχνιδιού που στάλθηκαν στο διάστημα και παρατηρήθηκαν μέσα από το Gps.

Πάρε μια ιδέα

Αν θέλετε και εσείς να ξεκινήσεις να παίζετε βιντεοπαιχνίδια επισκεφθείτε το ICE casino εκεί θα δείτε πολλά βίντεο και trailers αλλά και γενικότερα πως φτιάχνεται μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ενός βιντεοπαιχνιδιού. Κάντε την εγγραφή σας σήμερα και κερδίστε πολλά δώρα!

Single Event Display
Εικόνα Εκδήλωσης

«Aποτυπώσεις

του Νεκτάριου Αντωνόπουλου

Έκθεση ζωγραφικής & χαρακτικής

Τοποθεσία: Δια Χρόνος


διαβάστε περισσότερα

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου