Σας προσκαλούμε την Κυριακή 24 Αυγούστου στις 20:00 μ.μ. στη Σχολή Ουρσουλινών στη λήξη της έκθεσης “ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ …127 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ”, η οποία είναι αφιερωμένη στη Ζαρίφειο Υφαντική Σχολή της Τήνου και στην υφαντική τέχνη της Τήνου και οργανώθηκε στο πλαίσιο του θεσμού “Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός”.
Με την επιμελήτρια της έκθεσης και ιστορικό της τέχνης κ. Λουΐζα Καραπιδάκη θα περιηγηθούμε στα έργα και θα παρακολουθήσουμε το Ρεσιτάλ σόλο φλάουτο με έργα Μπαχ, Βέρντι, Μπιζέ από την κ. Μαρία Μακροπόδη.
Για περισσότερες πληροφορίες www.tinosvirtualmuseum.gr
Η πρόεδρος του ΔΣ του ΕΜΤ
Μαρία Γρυπάρη, αρχιτέκτων












