Με μεγάλη μας χαρά, σας ενημέρωνουμε ότι οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου θα παρακολουθήσουν την Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου και ώρα 09:00 μία ομιλία της φημισμένης Ιστορικού Μαρίας Ευθυμίου στο Αμφιθέατρο του Γυμνασίου.

Με μεγάλη μας χαρά, σας ενημέρωνουμε ότι οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου θα παρακολουθήσουν την Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου και ώρα 09:00 μία ομιλία της φημισμένης Ιστορικού Μαρίας Ευθυμίου στο Αμφιθέατρο του Γυμνασίου.
