Κλιμάκιο του ΚΚΕ ανέδειξε τα σοβαρά προβλήματα της Τήνου σε συνάντηση με τον Δήμαρχο του νησιού.
Συνάντηση με τον δήμαρχο Τήνου Π. Κροντηρά πραγματοποίησε ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Λευτέρης Νικολάου-Αλαβάνος και κλιμάκιο της Κομματικής Οργάνωσης Τήνου του ΚΚΕ, αποτελούμενο από την Άννα Μαραβέλια, στέλεχος του ΚΚΕ και πρώην δημοτική σύμβουλο και την Φραντζέσκα Πρωτόπαπα, Γραμματέα της ΚΟ Τήνου.
Το κλιμάκιο του ΚΚΕ έθεσε στον δήμαρχο τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες του νησιού τους καλοκαιρινούς μήνες, ιδιαίτερα τις διακοπές στην ηλεκτροδότηση και την υδροδότηση του νησιού, την αποκομιδή των απορριμμάτων, τη λειτουργία του βιολογικού καθαρισμού και ζήτησε ενημέρωση για τα μέτρα τα οποία θα πάρει η δημοτική αρχή για αυτά τα σοβαρά ζητήματα.
Τα στελέχη του ΚΚΕ αναφέρθηκαν στη δραματική υποστελέχωση του Κέντρου Υγείας του νησιού, πράγμα που, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του υπάρχοντος προσωπικού, δημιουργεί μια άκρως επικίνδυνη κατάσταση για τον Τηνιακό λαό.
Από την συζήτηση με το Δήμαρχο και άλλα στελέχη της Διοίκησης επιβεβαιώθηκε ότι αιτία των σοβαρών προβλημάτων αποτελεί η στρατηγική της υποχρηματοδότησης των δήμων από το κράτος, της εμπορευματοποίησης δημοτικών υπηρεσιών και της ιδιωτικοποίησης και περάσματος σε εργολάβους κρίσιμων υποδομών, πράγματα που υλοποιήθηκαν από κυβερνήσεις και δημοτικές διοικήσεις όλων των αποχρώσεων.
Αναδεικνύεται ότι η “βαριά βιομηχανία του τουρισμού”, των υπερπολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων και των “παχουλών πορτοφολιών” που διαφημίζει η κυβέρνηση, περνά και δεν ακουμπά τα λαϊκά προβλήματα, τα πεπαλαιωμένα δίκτυα ηλεκτροδότησης, ύδρευσης, τις αποψιλωμένες από προσωπικό υπηρεσίες, το υποστελεχωμένο κέντρο υγείας. Η ίδια στρατηγική ταΐζει και τις συνεχείς ανατιμήσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, υπηρετώντας τις ορέξεις των εφοπλιστών, φορτώνοντας και νέα βάρη στο λεηλατημένο λαϊκό εισόδημα.
Η δε εγκατάσταση ανεμογεννητριών στο νησί της Τήνου, εναντίον της οποίας ξεσηκώθηκε ο λαός του νησιού και σήμερα βρίσκεται υπόδικος, όχι μόνο δεν έλυσε τα προβλήματα ηλεκτροδότησης, αλλά ενώ οι πάροχοι παράγουν τζάμπα ρεύμα, τα λαϊκά νοικοκυριά και οι βιοπαλαιστές επαγγελματίες πληρώνουν το ρεύμα χρυσάφι.
Το κλιμάκιο του ΚΚΕ υπογράμμισε ότι το κόμμα με παρεμβάσεις του στην Βουλή και το Ευρωκοινοβούλιο, και η Λαϊκή Συσπείρωση στο Δημοτικό Συμβούλιο, έχουν καταγγείλει και αντιπαλέψει αυτές τις αντιλαϊκές επιλογές.
Θα συνεχίσουμε με όποιον τρόπο περνά από το χέρι μας, με παρεμβάσεις, επερωτήσεις, κινητοποιήσεις, και μαζί με τους εργαζόμενους και βιοπαλαιστές αυτοαπασχολούμενους του νησιού να διεκδικούμε λύσεις στα προβλήματα ώστε η ποιότητα ζωής και καθημερινότητας να αντιστοιχεί στις δυνατότητες της εποχής μας.