back to top

Πλάνο δράσης τουριστικής προβολής Τήνου 2022

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Τήνου αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία η έγκριση του πλάνου δράσης της τουριστικής προβολής για το έτος 2022. Το πλάνο της τουριστικής προβολής του νησιού για το 2022 είναι το ακόλουθο:

  1. ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ WEB SITE TINOS.GR ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΝΟ
    Με στόχο να γίνει πιο διαδραστικό το περιεχόμενο, με εύκολη διαχείριση, να συνδέεται με τα social media, να προβάλλει τις θεματικές κατηγορίες τουρισμού και το σύνολο του video υλικού που έχει δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια, να προβάλει τις εκδηλώσεις που διενεργούνται κατά τη διάρκεια του έτους καθώς και τις τουριστικές επιχειρήσεις.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 12.500 €
  1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ / ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
    2.1 Δημιουργία – Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου
    Ενδυναμώνοντας την καμπάνια «Τήνος. Η Μούσα του Αιγαίου» και τη στοχευμένη προώθηση των θεματικών / εναλλακτικών μορφών τουρισμού, συνεχίζουμε δημιουργία περιεχομένου για τα ψηφιακά μέσα (social media).
    Στο περιεχόμενο εντάσσονται τα παρακάτω:
    Posts
    Blogposts στα ελληνικά και τα αγγλικά με θεματικό περιεχόμενο
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 9.000 €
  2. ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ
    3.1 Δημιουργία – Παραγωγή Θεματικού Εντύπου
    Δημιουργία εντύπου για την προβολή της Τήνου. Το έντυπο περιλαμβάνει φωτογραφικό υλικό και περιγραφικό κείμενο ενώ με QR code παραπέμπει για περισσότερες πληροφορίες στη αντίστοιχη σελίδα του ιστότοπου.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000 €
  3. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
    4.1 Καμπάνια σε Μέσα Μεγάλης Επισκεψιμότητας
    Πληρωμένη καμπάνια στα social media, σε μηχανές αναζήτησης και sites μεγάλης επισκεψιμότητας. Προώθηση του περιεχομένου.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000 €
    4.2 Διαφημιστική προβολή σε Ελληνικά Ραδιόφωνα, Ηλεκτρονικά Μέσα και Έντυπα
    Σύνταξη πλάνου προβολής και εκτέλεση για την ενδυνάμωση της τουριστικής κίνησης πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν (Πάσχα, Μονοπάτια, Θρησκευτικός Τουρισμός). Διαφημιστική καταχώρηση / συνέντευξη στον Εθνικό Κήρυκα (Αμερική)
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 10.000 €
    4.3 Προβολή στο ΜΕΤΡΟ της Αθήνα
    Προβολή σε επιλεγμένους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ. Κατόπιν συμφωνίας.
  4. ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
    5.1 Φεστιβάλ πεζοπορίας
    Για την ανάδειξη των μονοπατιών. Στόχος είναι η 3ήμερη εκδήλωση να αποτελέσει θεσμό που θα διεξάγεται παράλληλα με το Tinos Food Paths. Οι πεζοπορικές διαδρομές διανθίζονται με εμπειρίες που προβάλλουν τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τη φύση και την αυθεντικότητα των χωριών της Τήνου.
    Σε συνεργασία με πρακτορείο που οργανώνει παρόμοιες εκδηλώσεις. Δημιουργία ειδικού τουριστικού πακέτου και προώθηση.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 8.000,00 €.
    5.2 Φιλοξενία δημοσιογράφων εσωτερικού / εξωτερικού
    Φιλοξενία τουριστικών φορέων και δημοσιογράφων, διαμορφωτών γνώμης, Vloggers, instagrammers από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ) . Το κόστος αφορά σε έξοδα διαμονής, μεταφορών, διατροφής (εφόσον χρειάζονται) καθώς και έξοδα ξεναγήσεων.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.
  5. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    6.1 Παροχή υπηρεσίας σύνταξης δημοσιευμάτων για την τουριστική προβολή του Δήμου Τήνου
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 9.100 €
  6. ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
    Έξοδα συντήρησης και λειτουργίας ιστότοπου tinos.gr
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 2.300 €Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 2.300 €
  1. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
    Είτε με μεμονωμένη παρουσία του Δήμου είτε μέσω των περιπτέρων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ή του ΕΟΤ σε virtual ή φυσική επικοινωνία. Στην δράση αυτή εντάσσεται και η συμμετοχή σε εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού για την ανάδειξη του Tinos Trails και άλλων δραστηριοτήτων (surf, την αναρρίχηση, bouldering, diving) και της γαστρονομίας. Συμμετοχή στο Tourism & Gastronomy Forum στην Αμερικάνικη Αγορά.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000 €.
  2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ
    Εκπαιδευτική ημερίδα για τους επαγγελματίες του νησιού (Σχολείο Τουρισμού), Η εκπαίδευση αφορά στη χρήση σύγχρονων μεθόδων προβολής, αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και βέλτιστης διαχείρισης του επισκέπτη
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός των παραπάνω δράσεων ανέρχεται στο ποσό των 500€

    ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 69.400 €

Μειοψήφησε η επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας κ. Άννα Μαραβέλια.
Με την επισήμανση των Δημοτικών Συμβούλων Παναγιώτη Κροντηρά, Αντωνίου Ξενόπουλου, Νικολάου Γκίζη, Δημητρίου Βέρσαλη και Παντελεήμων Αρμάου ότι θα έπρεπε ο προϋπολογισμός να είναι αυξημένος και η σύμβουλος τουριστικής προβολής θα πρέπει να αναλύσει τις δράσεις που έχει κάνει στο Δημοτικό Συμβούλιο απολογιστικά και αυτό που σκέφτεται για την επόμενη χρονιά γιατί η αμοιβή της είναι το 40% του προϋπολογισμού της τουριστικής προβολής.

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου

Newsletter

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -

Πλάνο δράσης τουριστικής προβολής Τήνου 2022

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Τήνου αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία η έγκριση του πλάνου δράσης της τουριστικής προβολής για το έτος 2022. Το πλάνο της τουριστικής προβολής του νησιού για το 2022 είναι το ακόλουθο:

  1. ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ WEB SITE TINOS.GR ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΝΟ
    Με στόχο να γίνει πιο διαδραστικό το περιεχόμενο, με εύκολη διαχείριση, να συνδέεται με τα social media, να προβάλλει τις θεματικές κατηγορίες τουρισμού και το σύνολο του video υλικού που έχει δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια, να προβάλει τις εκδηλώσεις που διενεργούνται κατά τη διάρκεια του έτους καθώς και τις τουριστικές επιχειρήσεις.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 12.500 €
  1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ / ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
    2.1 Δημιουργία – Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου
    Ενδυναμώνοντας την καμπάνια «Τήνος. Η Μούσα του Αιγαίου» και τη στοχευμένη προώθηση των θεματικών / εναλλακτικών μορφών τουρισμού, συνεχίζουμε δημιουργία περιεχομένου για τα ψηφιακά μέσα (social media).
    Στο περιεχόμενο εντάσσονται τα παρακάτω:
    Posts
    Blogposts στα ελληνικά και τα αγγλικά με θεματικό περιεχόμενο
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 9.000 €
  2. ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ
    3.1 Δημιουργία – Παραγωγή Θεματικού Εντύπου
    Δημιουργία εντύπου για την προβολή της Τήνου. Το έντυπο περιλαμβάνει φωτογραφικό υλικό και περιγραφικό κείμενο ενώ με QR code παραπέμπει για περισσότερες πληροφορίες στη αντίστοιχη σελίδα του ιστότοπου.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000 €
  3. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
    4.1 Καμπάνια σε Μέσα Μεγάλης Επισκεψιμότητας
    Πληρωμένη καμπάνια στα social media, σε μηχανές αναζήτησης και sites μεγάλης επισκεψιμότητας. Προώθηση του περιεχομένου.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000 €
    4.2 Διαφημιστική προβολή σε Ελληνικά Ραδιόφωνα, Ηλεκτρονικά Μέσα και Έντυπα
    Σύνταξη πλάνου προβολής και εκτέλεση για την ενδυνάμωση της τουριστικής κίνησης πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν (Πάσχα, Μονοπάτια, Θρησκευτικός Τουρισμός). Διαφημιστική καταχώρηση / συνέντευξη στον Εθνικό Κήρυκα (Αμερική)
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 10.000 €
    4.3 Προβολή στο ΜΕΤΡΟ της Αθήνα
    Προβολή σε επιλεγμένους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ. Κατόπιν συμφωνίας.
  4. ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
    5.1 Φεστιβάλ πεζοπορίας
    Για την ανάδειξη των μονοπατιών. Στόχος είναι η 3ήμερη εκδήλωση να αποτελέσει θεσμό που θα διεξάγεται παράλληλα με το Tinos Food Paths. Οι πεζοπορικές διαδρομές διανθίζονται με εμπειρίες που προβάλλουν τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τη φύση και την αυθεντικότητα των χωριών της Τήνου.
    Σε συνεργασία με πρακτορείο που οργανώνει παρόμοιες εκδηλώσεις. Δημιουργία ειδικού τουριστικού πακέτου και προώθηση.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 8.000,00 €.
    5.2 Φιλοξενία δημοσιογράφων εσωτερικού / εξωτερικού
    Φιλοξενία τουριστικών φορέων και δημοσιογράφων, διαμορφωτών γνώμης, Vloggers, instagrammers από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ) . Το κόστος αφορά σε έξοδα διαμονής, μεταφορών, διατροφής (εφόσον χρειάζονται) καθώς και έξοδα ξεναγήσεων.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.
  5. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    6.1 Παροχή υπηρεσίας σύνταξης δημοσιευμάτων για την τουριστική προβολή του Δήμου Τήνου
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 9.100 €
  6. ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
    Έξοδα συντήρησης και λειτουργίας ιστότοπου tinos.gr
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 2.300 €Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 2.300 €
  1. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
    Είτε με μεμονωμένη παρουσία του Δήμου είτε μέσω των περιπτέρων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ή του ΕΟΤ σε virtual ή φυσική επικοινωνία. Στην δράση αυτή εντάσσεται και η συμμετοχή σε εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού για την ανάδειξη του Tinos Trails και άλλων δραστηριοτήτων (surf, την αναρρίχηση, bouldering, diving) και της γαστρονομίας. Συμμετοχή στο Tourism & Gastronomy Forum στην Αμερικάνικη Αγορά.
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000 €.
  2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ
    Εκπαιδευτική ημερίδα για τους επαγγελματίες του νησιού (Σχολείο Τουρισμού), Η εκπαίδευση αφορά στη χρήση σύγχρονων μεθόδων προβολής, αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και βέλτιστης διαχείρισης του επισκέπτη
    Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός των παραπάνω δράσεων ανέρχεται στο ποσό των 500€

    ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 69.400 €

Μειοψήφησε η επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας κ. Άννα Μαραβέλια.
Με την επισήμανση των Δημοτικών Συμβούλων Παναγιώτη Κροντηρά, Αντωνίου Ξενόπουλου, Νικολάου Γκίζη, Δημητρίου Βέρσαλη και Παντελεήμων Αρμάου ότι θα έπρεπε ο προϋπολογισμός να είναι αυξημένος και η σύμβουλος τουριστικής προβολής θα πρέπει να αναλύσει τις δράσεις που έχει κάνει στο Δημοτικό Συμβούλιο απολογιστικά και αυτό που σκέφτεται για την επόμενη χρονιά γιατί η αμοιβή της είναι το 40% του προϋπολογισμού της τουριστικής προβολής.

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου