back to top
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -

Πώς να αντιμετωπίσετε το άγχος και το στρες;

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής καθώς και η αντιμετώπιση των καθημερινών προκλήσεων που συναντούν οι άνθρωποι σε ημερήσια βάση, αποτελούν συχνά στρεσογόνες συνθήκες που μπορεί να επιβαρύνουν τη σωματική και την ψυχική υγεία. Υπάρχουν, ωστόσο, αποτελεσματικές πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν αισθητά στη διαχείριση του άγχους και στην ανακούφιση από το αίσθημα του στρες. Η προσέγγιση που μπορεί να επιλέξουμε είναι συχνά πολυδιάστατη. Οι ιδανικές συνθήκες αφορούν έναν συνδυασμό πρόσληψης της κατάλληλης διατροφής με τη συνδρομή της άσκησης του νου και του σώματος, λέει ο Sashko Drvoshansky, διατροφολόγος από το naturatherapy.gr.

Αναγνώριση του στρες: συμπτώματα έντασης και άγχους

Η αναγνώριση των συμπτωμάτων αποτελεί ένα πρώτο βήμα για τη μετέπειτα αποτελεσματική αντιμετώπιση του. Το αίσθημα του άγχους εκδηλώνεται στους ανθρώπους με διαφορετικούς τρόπους, συνδυαστικά ή και μεμονωμένα, όπως η γρήγορη αναπνοή, οι αυξημένοι καρδιακοί παλμοί, οι διαταραχές ύπνου και οι ήπιοι ή έντονοι πονοκέφαλοι. Συχνά παρατηρείται έντονη ευερεθιστότητα στη συμπεριφορά του ατόμου ή δυσκολία στη συγκέντρωση προσοχής καθώς και μία γενικότερη αίσθηση αδυναμίας. Η αντιμετώπιση αυτών των συμπτωμάτων έντασης αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για να επανέλθει ο οργανισμός  σε συνθήκες ισορροπίας.

Η δύναμη της αναπνοής και του διαλογισμού

Ο έλεγχος της αναπνοής, που αποτελεί τη βάση της διαδικασίας του διαλογισμού, συνιστά μία εξαιρετικά αποτελεσματική μέθοδο για την καταπολέμηση του στρες και του άγχους. Οι ασκήσεις αναπνοής βοηθούν στην επιβράδυνση του καρδιακού ρυθμού ηρεμώντας το νευρικό σύστημα και απομονώνοντας τους εξωτερικούς ερεθισμούς. Μέσα από τον διαλογισμό καλλιεργείται, επιπλέον, και μία αίσθηση εσωτερικής επίγνωσης, συναισθηματικής γαλήνης και ηρεμίας. Μέσα από την πρακτική και τις τεχνικές του διαλογισμού προάγεται η συγκέντρωση και αποβάλλονται οι αρνητικές σκέψεις και οι ανησυχίες, οδηγώντας σε μια φυσική αντιμετώπιση των ψυχολογικών προβλημάτων.

Γιόγκα: το μονοπάτι προς την ηρεμία

Η γιόγκα αποτελεί μία πανάρχαια πρακτική η οποία είναι συνδεδεμένη με μια ενιαία φιλοσοφία ένωσης του σώματος, της αναπνοή, του νου και του πνεύματος. Προάγοντας μια αρμονική συνύπαρξη του νου και του σώματος, η γιόγκα δημιουργεί μία αίσθηση ηρεμίας και ανακούφισης από το άγχος. Οι ασκήσεις γιόγκα βασίζονται στις αναπνοές βοηθώντας έτσι τον εγκέφαλο να οξυγονώνεται καλύτερα ενώ παράλληλα αποβάλλονται τοξίνες από τον οργανισμό μας. Ο συνδυασμός των ασκήσεων με τις βαθιές αναπνοές δημιουργεί μια αίσθηση ευεξίας, απαλλάσσοντας το άτομο από δυσάρεστα συναισθήματα και ενισχύει σημαντικά την ψυχολογική του διάθεση.

Αθλητισμός και σωματική δραστηριότητα για την αντιμετώπιση του στρες

Η ενασχόληση ατόμων όλων των ηλικιακών ομάδων με αθλήματα αλλά και η ατομική, τακτική σωματική άσκηση αποτελεί προσφορά πολύτιμης βοήθειας στον οργανισμό στη μάχη του ενάντια στην καταπολέμηση του άγχους και του στρες, με άμεσα και ορατά πλεονεκτήματα. Μέσα από τη φυσική δραστηριότητα, απελευθερώνονται ενδορφίνες, ορμόνες που συνδέονται με την καταπολέμηση του άγχους και τη βελτίωση της καλής διάθεσης του ατόμου. Θετική επίδραση μπορεί επίσης να έχει και στην ποιότητα του ύπνου η οποία συχνά επηρεάζεται αρνητικά από μια αρνητική ψυχολογική κατάσταση. Η συστηματική σωματική δραστηριότητα ενισχύει τα επίπεδα της αυτοπεποίθησης και δημιουργεί ένα αίσθημα αισιοδοξίας και ετοιμότητας για δράση και διαχείριση των προκλήσεων της καθημερινότητας.

Βότανα και φυσική θεραπεία

Θεραπείες και ιδίως αυτές που περιλαμβάνουν τη χρήση βοτάνων παρουσιάζουν αποδεδειγμένα  οφέλη στην καταπολέμηση του άγχους και του στρες. Βότανα όπως η λεβάντα η βαλεριάνα, το χαμομήλι, το μελισσόχορτο, η φλαμουριά και η πασιφλόρα είναι ευρέως γνωστά ως «ηρεμιστικά της φύσης». Η σωστή επιλογή ανάμεσα σε μια πλειάδα βοτάνων για την εκάστοτε περίπτωση αποτελεί την ιδανική συνταγή για ένα πετυχημένο αποτέλεσμα. Με την καταπραϋντική τους δράση, πολλά βότανα βοηθούν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που σχετίζονται με την αϋπνία, ενώ και η αγχολυτική τους δράση δημιουργεί ένα αίσθημα ευεξίας και ηρεμίας.

Φυσικά συμπληρώματα από τη Naturatherapy 

Η εταιρεία Naturatherapy διαθέτει μία ευρεία γκάμα προϊόντων και συμπληρωμάτων διατροφής που μπορούν να συμβάλλουν στη διαχείριση του άγχους και του στρες. Για παράδειγμα, η σειρα σκευασμάτων BRAIN ACTIVE δρα επεμβατικά ως προς τη βελτίωση της εξασθενημένης εγκεφαλική λειτουργίας καθώς και στη μείωση της καταπόνηση του εγκεφάλου και της μειωμένη λειτουργία των νευροδιαβιβαστών. Ως αποτέλεσμα το αίσθημα της έντασης και του άγχους μειώνεται αισθητά και ο οργανισμός επανέρχεται σε ισορροπημένη διάθεση.

Βοηθήστε τον οργανισμό σας στην αντιμετώπιση του άγχους και του στρες και δείτε άμεσα την ποιότητα της ζωής σας να καλυτερεύει.

Single Event Display
Εικόνα Εκδήλωσης

«Aποτυπώσεις

του Νεκτάριου Αντωνόπουλου

Έκθεση ζωγραφικής & χαρακτικής

Τοποθεσία: Δια Χρόνος


διαβάστε περισσότερα

χορηγούμενη.

«Εύρεσις & Επανευρέσεις»

Με πολλή  ευαισθησία και σεβασμό 26 καλλιτέχνες του Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Τήνου καθώς και προσκεκλημένοι καλλιτέχνες, εμπνέονται από τον Ιερό Τόπο της Τήνου, με αφορμή τα 201 χρόνια από την εύρεση της θαυματουργής εικόνας της Μεγαλόχαρης.

Το θέμα προσεγγίζεται από μία εικαστική οπτική διαχρονικά αλλά και σύγχρονα. Πρόκειται για μία συνθήκη που περιλαμβάνει έργα Γλυπτικής,  Χαρακτικής, Ζωγραφικής, Φωτογραφίας, Installation ,Νέα Μέσα , Video Art.

 Ο σκοπός της δράσης ξεπερνά το στενό πλαίσιο μιας επετειακής έκθεσης,  στοχεύοντας παράλληλα στην ανάδειξη ντόπιων και φιλοξενούμενων καλλιτεχνών και προσφέροντάς τους την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουν οι ίδιοι το γεγονός, την ιστορία και τα έθιμα γύρω από την εύρεση.

Εξού και η επιλογή του τίτλου της έκθεσης « Εύρεσις και Επανευρέσεις»  με επιμελητή τον κ. Ν. Π.Παΐσιο.

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου

Newsletter

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -

Πώς να αντιμετωπίσετε το άγχος και το στρες;

- Advertisement -

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής καθώς και η αντιμετώπιση των καθημερινών προκλήσεων που συναντούν οι άνθρωποι σε ημερήσια βάση, αποτελούν συχνά στρεσογόνες συνθήκες που μπορεί να επιβαρύνουν τη σωματική και την ψυχική υγεία. Υπάρχουν, ωστόσο, αποτελεσματικές πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν αισθητά στη διαχείριση του άγχους και στην ανακούφιση από το αίσθημα του στρες. Η προσέγγιση που μπορεί να επιλέξουμε είναι συχνά πολυδιάστατη. Οι ιδανικές συνθήκες αφορούν έναν συνδυασμό πρόσληψης της κατάλληλης διατροφής με τη συνδρομή της άσκησης του νου και του σώματος, λέει ο Sashko Drvoshansky, διατροφολόγος από το naturatherapy.gr.

Αναγνώριση του στρες: συμπτώματα έντασης και άγχους

Η αναγνώριση των συμπτωμάτων αποτελεί ένα πρώτο βήμα για τη μετέπειτα αποτελεσματική αντιμετώπιση του. Το αίσθημα του άγχους εκδηλώνεται στους ανθρώπους με διαφορετικούς τρόπους, συνδυαστικά ή και μεμονωμένα, όπως η γρήγορη αναπνοή, οι αυξημένοι καρδιακοί παλμοί, οι διαταραχές ύπνου και οι ήπιοι ή έντονοι πονοκέφαλοι. Συχνά παρατηρείται έντονη ευερεθιστότητα στη συμπεριφορά του ατόμου ή δυσκολία στη συγκέντρωση προσοχής καθώς και μία γενικότερη αίσθηση αδυναμίας. Η αντιμετώπιση αυτών των συμπτωμάτων έντασης αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για να επανέλθει ο οργανισμός  σε συνθήκες ισορροπίας.

Η δύναμη της αναπνοής και του διαλογισμού

Ο έλεγχος της αναπνοής, που αποτελεί τη βάση της διαδικασίας του διαλογισμού, συνιστά μία εξαιρετικά αποτελεσματική μέθοδο για την καταπολέμηση του στρες και του άγχους. Οι ασκήσεις αναπνοής βοηθούν στην επιβράδυνση του καρδιακού ρυθμού ηρεμώντας το νευρικό σύστημα και απομονώνοντας τους εξωτερικούς ερεθισμούς. Μέσα από τον διαλογισμό καλλιεργείται, επιπλέον, και μία αίσθηση εσωτερικής επίγνωσης, συναισθηματικής γαλήνης και ηρεμίας. Μέσα από την πρακτική και τις τεχνικές του διαλογισμού προάγεται η συγκέντρωση και αποβάλλονται οι αρνητικές σκέψεις και οι ανησυχίες, οδηγώντας σε μια φυσική αντιμετώπιση των ψυχολογικών προβλημάτων.

Γιόγκα: το μονοπάτι προς την ηρεμία

Η γιόγκα αποτελεί μία πανάρχαια πρακτική η οποία είναι συνδεδεμένη με μια ενιαία φιλοσοφία ένωσης του σώματος, της αναπνοή, του νου και του πνεύματος. Προάγοντας μια αρμονική συνύπαρξη του νου και του σώματος, η γιόγκα δημιουργεί μία αίσθηση ηρεμίας και ανακούφισης από το άγχος. Οι ασκήσεις γιόγκα βασίζονται στις αναπνοές βοηθώντας έτσι τον εγκέφαλο να οξυγονώνεται καλύτερα ενώ παράλληλα αποβάλλονται τοξίνες από τον οργανισμό μας. Ο συνδυασμός των ασκήσεων με τις βαθιές αναπνοές δημιουργεί μια αίσθηση ευεξίας, απαλλάσσοντας το άτομο από δυσάρεστα συναισθήματα και ενισχύει σημαντικά την ψυχολογική του διάθεση.

Αθλητισμός και σωματική δραστηριότητα για την αντιμετώπιση του στρες

Η ενασχόληση ατόμων όλων των ηλικιακών ομάδων με αθλήματα αλλά και η ατομική, τακτική σωματική άσκηση αποτελεί προσφορά πολύτιμης βοήθειας στον οργανισμό στη μάχη του ενάντια στην καταπολέμηση του άγχους και του στρες, με άμεσα και ορατά πλεονεκτήματα. Μέσα από τη φυσική δραστηριότητα, απελευθερώνονται ενδορφίνες, ορμόνες που συνδέονται με την καταπολέμηση του άγχους και τη βελτίωση της καλής διάθεσης του ατόμου. Θετική επίδραση μπορεί επίσης να έχει και στην ποιότητα του ύπνου η οποία συχνά επηρεάζεται αρνητικά από μια αρνητική ψυχολογική κατάσταση. Η συστηματική σωματική δραστηριότητα ενισχύει τα επίπεδα της αυτοπεποίθησης και δημιουργεί ένα αίσθημα αισιοδοξίας και ετοιμότητας για δράση και διαχείριση των προκλήσεων της καθημερινότητας.

Βότανα και φυσική θεραπεία

Θεραπείες και ιδίως αυτές που περιλαμβάνουν τη χρήση βοτάνων παρουσιάζουν αποδεδειγμένα  οφέλη στην καταπολέμηση του άγχους και του στρες. Βότανα όπως η λεβάντα η βαλεριάνα, το χαμομήλι, το μελισσόχορτο, η φλαμουριά και η πασιφλόρα είναι ευρέως γνωστά ως «ηρεμιστικά της φύσης». Η σωστή επιλογή ανάμεσα σε μια πλειάδα βοτάνων για την εκάστοτε περίπτωση αποτελεί την ιδανική συνταγή για ένα πετυχημένο αποτέλεσμα. Με την καταπραϋντική τους δράση, πολλά βότανα βοηθούν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που σχετίζονται με την αϋπνία, ενώ και η αγχολυτική τους δράση δημιουργεί ένα αίσθημα ευεξίας και ηρεμίας.

Φυσικά συμπληρώματα από τη Naturatherapy 

Η εταιρεία Naturatherapy διαθέτει μία ευρεία γκάμα προϊόντων και συμπληρωμάτων διατροφής που μπορούν να συμβάλλουν στη διαχείριση του άγχους και του στρες. Για παράδειγμα, η σειρα σκευασμάτων BRAIN ACTIVE δρα επεμβατικά ως προς τη βελτίωση της εξασθενημένης εγκεφαλική λειτουργίας καθώς και στη μείωση της καταπόνηση του εγκεφάλου και της μειωμένη λειτουργία των νευροδιαβιβαστών. Ως αποτέλεσμα το αίσθημα της έντασης και του άγχους μειώνεται αισθητά και ο οργανισμός επανέρχεται σε ισορροπημένη διάθεση.

Βοηθήστε τον οργανισμό σας στην αντιμετώπιση του άγχους και του στρες και δείτε άμεσα την ποιότητα της ζωής σας να καλυτερεύει.

Single Event Display
Εικόνα Εκδήλωσης

«Aποτυπώσεις

του Νεκτάριου Αντωνόπουλου

Έκθεση ζωγραφικής & χαρακτικής

Τοποθεσία: Δια Χρόνος


διαβάστε περισσότερα

χορηγούμενη.

«Εύρεσις & Επανευρέσεις»

Με πολλή  ευαισθησία και σεβασμό 26 καλλιτέχνες του Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Τήνου καθώς και προσκεκλημένοι καλλιτέχνες, εμπνέονται από τον Ιερό Τόπο της Τήνου, με αφορμή τα 201 χρόνια από την εύρεση της θαυματουργής εικόνας της Μεγαλόχαρης.

Το θέμα προσεγγίζεται από μία εικαστική οπτική διαχρονικά αλλά και σύγχρονα. Πρόκειται για μία συνθήκη που περιλαμβάνει έργα Γλυπτικής,  Χαρακτικής, Ζωγραφικής, Φωτογραφίας, Installation ,Νέα Μέσα , Video Art.  Ο σκοπός της δράσης ξεπερνά το στενό πλαίσιο μιας επετειακής έκθεσης,  στοχεύοντας παράλληλα στην ανάδειξη ντόπιων και φιλοξενούμενων καλλιτεχνών και προσφέροντάς τους την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουν οι ίδιοι το γεγονός, την ιστορία και τα έθιμα γύρω από την εύρεση.

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου