Στο πρόγραμμα myKEPlive εντάσσεται ο Δήμος Τήνου

Συνεχίζεται η επέκταση του προγράμματος myKEPlive καθώς 34 επιπλέον Δήμοι, στην περιφέρεια των οποίων λειτουργούν 58 ΚΕΠ, εντάσσονται στην πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Έτσι, τα ΚΕΠ που εξυπηρετούν τους πολίτες με βιντεοκλήσεις ανέρχονται πλέον σε 133 και οι Δήμοι στους οποίους υπάγονται σε 96.

Πρόκειται για τους Δήμους: Αθηναίων, Περιστερίου, Γλυφάδας, Ηλιούπολης, Καισαριανής, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Ηρακλείου(Αττικής), Αγίας Βαρβάρας, Ελευσίνας, Μάνδρας-Ειδυλλίας, Λαυρεωτικής, Αγρινίου, Τρίπολης, Καστοριάς, Έδεσσας, Ορεστιάδας, Μακρακώμης, Ναυπακτίας, Παλαμά, Θάσου, Τήνου, Πάρου, Κεντρικής Κέρκυρας, Μίνωα Πεδιάδας, Πύλης, Βοΐου, Λευκάδας, Ηράκλειας, Θέρμης, Παύλου Μελά, Βόλβης, Πωγωνίου, Σύμης και Ψαρών.

Επιπλέον, 715 υπάλληλοι των ΚΕΠ έχουν ήδη εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, η οποία υπενθυμίζεται ότι διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση-Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.

Μέχρι σήμερα η υπηρεσία myKEPlive έχει διεκπεραιώσει 1.682 διαδικασίες, όπως αναλυτικά και ανά κατηγορία προκύπτει από τον ακόλουθο πίνακα:

ΥπηρεσίαΑριθμός ραντεβού
Πληροφόρηση – Αίτηση1.271
Εξυπηρέτηση από το δήμο σας337
Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία26
Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις48
Σύνολο1.682

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου

Newsletter

Στο πρόγραμμα myKEPlive εντάσσεται ο Δήμος Τήνου

Συνεχίζεται η επέκταση του προγράμματος myKEPlive καθώς 34 επιπλέον Δήμοι, στην περιφέρεια των οποίων λειτουργούν 58 ΚΕΠ, εντάσσονται στην πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Έτσι, τα ΚΕΠ που εξυπηρετούν τους πολίτες με βιντεοκλήσεις ανέρχονται πλέον σε 133 και οι Δήμοι στους οποίους υπάγονται σε 96.

Πρόκειται για τους Δήμους: Αθηναίων, Περιστερίου, Γλυφάδας, Ηλιούπολης, Καισαριανής, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Ηρακλείου(Αττικής), Αγίας Βαρβάρας, Ελευσίνας, Μάνδρας-Ειδυλλίας, Λαυρεωτικής, Αγρινίου, Τρίπολης, Καστοριάς, Έδεσσας, Ορεστιάδας, Μακρακώμης, Ναυπακτίας, Παλαμά, Θάσου, Τήνου, Πάρου, Κεντρικής Κέρκυρας, Μίνωα Πεδιάδας, Πύλης, Βοΐου, Λευκάδας, Ηράκλειας, Θέρμης, Παύλου Μελά, Βόλβης, Πωγωνίου, Σύμης και Ψαρών.

Επιπλέον, 715 υπάλληλοι των ΚΕΠ έχουν ήδη εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, η οποία υπενθυμίζεται ότι διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση-Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.

Μέχρι σήμερα η υπηρεσία myKEPlive έχει διεκπεραιώσει 1.682 διαδικασίες, όπως αναλυτικά και ανά κατηγορία προκύπτει από τον ακόλουθο πίνακα:

ΥπηρεσίαΑριθμός ραντεβού
Πληροφόρηση – Αίτηση1.271
Εξυπηρέτηση από το δήμο σας337
Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία26
Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις48
Σύνολο1.682

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου