back to top

Σχολείο Εξωμβούργου Τήνου – Δείξε μου τον δρόμο

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία καθιερώθηκε να εορτάζεται στις 3 Δεκέμβρη από το 1992 μέσα από δράσεις κατανόησης της αναπηρίας και κινητοποίησης υπέρ των δικαιωμάτων αξιοπρέπειας κι ευημερίας των ατόμων με αναπηρία. Έτσι και στο Δημ.Σχ. Εξωμβούργου πραγματοποιήθηκαν δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των μαθητών και μαθητριών προκειμένου να έρθουν σε επαφή με διάφορες αναπηρίες όπως τύφλωση, κώφωση, κινητική αναπηρία, νοητική καθυστέρηση, αυτισμός.

Τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικά βίντεο και διάβασαν κείμενα με πρωταγωνιστές παιδιά με αναπηρίες. Επίσης, νοημάτισαν το όνομα τους, έγραψαν και ζωγράφισαν χρησιμοποιώντας το στόμα τους αντί για χέρια και ψηλάφισαν κουκίδες του συστήματος Braille.

Τέλος, μπαίνοντας στη θέση ενός τυφλού ανθρώπου προσπάθησαν να διασχίσουν με κλειστά μάτια μια διαδρομή όπου υπήρχαν διάφορα εμπόδια. Στη συνέχεια, μέσα από ένα παιχνίδι εμπιστοσύνης τα παιδιά κλήθηκαν να κινηθούν στο χώρο του σχολείου σε ζευγάρια όπου το ένα παιδί είχε κλειστά τα μάτια του και το άλλο είχε τον ρόλο του συνοδού του.

Βιώνοντας , λοιπόν, την ίδια την κατάσταση τα παιδιά συνειδητοποίησαν ακόμη περισσότερο την έννοια της αναπηρίας. Κλείνοντας, δόθηκε έμφαση στα ίσα δικαιώματα όλων των ανθρώπων, καθώς και στα εμπόδια αλλά και τους τρόπους πρόσβασης των ατόμων με αναπηρίες σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητας και της ζωής.

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου

Newsletter

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -

Σχολείο Εξωμβούργου Τήνου – Δείξε μου τον δρόμο

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία καθιερώθηκε να εορτάζεται στις 3 Δεκέμβρη από το 1992 μέσα από δράσεις κατανόησης της αναπηρίας και κινητοποίησης υπέρ των δικαιωμάτων αξιοπρέπειας κι ευημερίας των ατόμων με αναπηρία. Έτσι και στο Δημ.Σχ. Εξωμβούργου πραγματοποιήθηκαν δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των μαθητών και μαθητριών προκειμένου να έρθουν σε επαφή με διάφορες αναπηρίες όπως τύφλωση, κώφωση, κινητική αναπηρία, νοητική καθυστέρηση, αυτισμός.

Τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικά βίντεο και διάβασαν κείμενα με πρωταγωνιστές παιδιά με αναπηρίες. Επίσης, νοημάτισαν το όνομα τους, έγραψαν και ζωγράφισαν χρησιμοποιώντας το στόμα τους αντί για χέρια και ψηλάφισαν κουκίδες του συστήματος Braille.

Τέλος, μπαίνοντας στη θέση ενός τυφλού ανθρώπου προσπάθησαν να διασχίσουν με κλειστά μάτια μια διαδρομή όπου υπήρχαν διάφορα εμπόδια. Στη συνέχεια, μέσα από ένα παιχνίδι εμπιστοσύνης τα παιδιά κλήθηκαν να κινηθούν στο χώρο του σχολείου σε ζευγάρια όπου το ένα παιδί είχε κλειστά τα μάτια του και το άλλο είχε τον ρόλο του συνοδού του.

Βιώνοντας , λοιπόν, την ίδια την κατάσταση τα παιδιά συνειδητοποίησαν ακόμη περισσότερο την έννοια της αναπηρίας. Κλείνοντας, δόθηκε έμφαση στα ίσα δικαιώματα όλων των ανθρώπων, καθώς και στα εμπόδια αλλά και τους τρόπους πρόσβασης των ατόμων με αναπηρίες σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητας και της ζωής.

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου