Πανελλήνιο Συνέδριο Εθνικού Συνδέσμου Νοσηλευτών Ελλάδος στην Τήνο – Ευχαριστήρια Επιστολή Συνέδρου – Μαρίας Μπαλαμπάνη

Πανελλήνιο Συνέδριο Εθνικού Συνδέσμου Νοσηλευτών Ελλάδος στην Τήνο – Ευχαριστήρια Επιστολή Συνέδρου – Μαρίας Μπαλαμπάνη

Ευχαριστήρια επιστολή της Μαρίας Μπαλαμπάνη, συνέδρου του 48ου Υβριδικού Πανελλήνιου Συνέδριο Εθνικού Συνδεσμού Νοσηλευτών Ελλάδος που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες στο Ίδρυμα Τηνιακού Πολιτισμού.

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -