Ευχαριστήρια επιστολή της Μαρίας Μπαλαμπάνη, συνέδρου του 48ου Υβριδικού Πανελλήνιου Συνέδριο Εθνικού Συνδεσμού Νοσηλευτών Ελλάδος που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες στο Ίδρυμα Τηνιακού Πολιτισμού.
Πανελλήνιο Συνέδριο Εθνικού Συνδέσμου Νοσηλευτών Ελλάδος στην Τήνο – Ευχαριστήρια Επιστολή Συνέδρου – Μαρίας Μπαλαμπάνη
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις












