Την Δευτέρα στις 25 Αυγούστου και ώρα 19.30 Ο Οικολογικός σύλλογος Υστερνίων σας καλεί στην καλοκαιρινή του συγκέντρωση την Δευτέρα στις 25 Αυγούστου και ώρα 19.30 στον αύλειο χώρο του Αγίου Νικήτα στον όρμο Υστερνίων.
Θα συζητήσουμε διάφορα θέματα που μας αφορούν όλους, θα κάνουμε και θα ακούσουμε προτάσεις από όλους και θα δρομολογήσουμε τις ενέργειες που πρέπει να γινουν. θα πιούμε το ρακί μας και με τα γλυκά μας θα αποχαιρετιστούμε με μία γλυκιά ανάμνηση.
Είστε ευπρόσδεκτοι όλοι ανεξαιρέτως και θα είναι μεγάλη χαρά μας να σας έχουμε κοντά μας!!!













