Αυτό το Σάββατο, 9-13:00, θα μαζευτούμε και πάλι στην Καρδιανή, για να ολοκληρώσουμε τον καθαρισμό και την αποκατάσταση του μονοπατιού κάτω από το χωριό.
Σας καλούμε λοιπόν να έρθετε για μια ωραία αμπασάδα, είτε είστε μέλη του Συλλόγου μας είτε όχι! Σε συνεργασία με την Κοινότητα Καρδιανής και πολλούς χωριανούς, θα έχουμε και πάλι τη χαρά να βιώσουμε τη διαφορά του «πριν» και του «μετά», όπως τον Ιούνιο…














