Στις 30 Νοεμβρίου 2024, αναμένεται να επιστρέψει πλήρως ανανεωμένο στο λιμάνι της Ραφήνας η ναυαρχίδα της Fast Ferries ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π., που βρίσκεται στο Πέραμα (Δεξαμενή ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ι) για δεξαμενισμό και επισκευές από τις 23 Νοεμβρίου.
Ο δημοφιλής «κόκκινος Ιάπωνας» της γραμμής, φαίνεται ότι θα ριχτεί από νωρίς στη δουλειά, καθώς έχει σταματήσει και το FAST FERRIES ANDROS από τα απογευματινά δρομολόγια στις 17 Νοεμβρίου, παραχωρώντας προσωρινά τη θέση του στο ANDROS QUEEN της Golden Star Ferries. Το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. με τη σειρά του, βρίσκεται ήδη στο Πέραμα –από τις 7 Οκτωβρίου- για ετήσια συντήρηση και περαιτέρω χρήσιμες αναβαθμίσεις που αναμφίβολα έχουν σημαντική προστιθέμενη αξία και αποτελούν συνέχεια των προσεκτικά σχεδιασμένων βελτιώσεων που έχει δεχθεί τα τελευταία χρόνια. Βελτιώσεις, που το έχουν καταστήσει ποστάλι μοναδικό στην κατηγορία του.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τις περιποιήσεις των πλοίων της Fast Ferries, έχει αναλάβει η Maritime & Industrial Applications του Αναστάσιου Βεντούρη, η οποία εδώ και 25 χρόνια διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει στα πλοία των ναυτιλιακών εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται (cleaning and maintenance services).
Το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π., ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία το 2000 (Kanda Yamanishi, Ishinomaki) και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ποστάλια της ακτοπλοΐας μας. Έχει χωρητικότητα 7.326gt (3.227 dwt), μήκος 118,1m, πλάτος 21m και βύθισμα 5,20m. Η μεταφορική του ικανότητα είναι για 1.200 επιβάτες και 300 I.X. (900 γραμμικά μέτρα για φορτηγά). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Niigata 9PC2-6L diesel συνολικής ιπποδύναμης 13.500 b.h.p. και μπορεί να αναπτύξει άνετα υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων.
Υπενθυμίζεται, ότι το μεγάλο γιαπωνέζικο σκαρί της Fast Ferries, εξυπηρετεί με απόλυτη συνέπεια και αποτελεσματικότητα τη γραμμή της Ανδροτηνομυκονίας από την 1η Απριλίου του 2007 και είναι ιδιαίτερα δημοφιλές.