back to top
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -

Τήνος – Απολογισμός δράσεων τουριστικής προβολής

Τήνος: Πώς το τρίτο σε μέγεθος νησί των Κυκλάδων, μετά τη Νάξο και την Άνδρο, έγινε πρώτο στις καρδιές των ταξιδιωτών 

Ετήσιος απολογισμός δράσεων

Κάνοντας τον ετήσιο απολογισμό δράσεων για την τουριστική ανάδειξη της Τήνου, δανειζόμαστε ως τίτλο τον αντίστοιχο από το Travel.gr , το ειδικό τουριστικό section από το «Πρώτο Θέμα». Η αναφορά για την Τήνο είναι ένας ύμνος για τη Μούσα του Αιγαίου που περιγράφεται ως φαινόμενο για την εξέλιξη που σημείωσε στον τουρισμό την τελευταία τετραετία, με τον Δήμαρχο Γιάννη Σιώτο να τονίζει : ” Η Τήνος είναι πηγή έμπνευσης”.

Πώς όμως κατάφερε ο Δήμος να κάνει την Τήνο να ξεχωρίσει ? Ιδού ένας σύντομος απολογισμός :

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΓΟΡΩΝ :

Σειρά διαδικτυακών συναντήσεων πραγματοποίησε ο Δήμος από την αρχή του χρόνου μέχρι σήμερα. Η αρχή έγινε με το Ισραήλ. Η επιλογή της συγκεκριμένης αγοράς δεν ήταν τυχαία. Κρίθηκε σκόπιμη τόσο από την πορεία των εμβολιασμών στη χώρα αυτή, πράγμα που ενίσχυσε τις προβλέψεις για μεγαλύτερη ευχέρεια ταξιδιών, παράλληλα με τη διμερή συμφωνία της Ελλάδας με το Ισραήλ για το άνοιγμα του τουρισμού. Ακολούθησαν οι αγορές από   τη Μ. Βρετανία, την Ιρλανδία και τη Γερμανία. 

Ο Δήμος Τήνου έχει πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα 30  συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες , δημοσιογράφους και bloggers από Ισραήλ, Βέλγιο, Ολλανδία, Αυστρία, Ηνωμένο Βασίλειο, Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Βουλγαρία και Ινδία, ενώ η online παρουσίαση του προορισμού έχει συγκεντρώσει εκατοντάδες  μοναδικές προβολές. Οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν με βάση τις αγορές ενδιαφέροντος , ενώ στη διάρκεια του Νοεμβρίου εστίασαν στις εναλλακτικές μορφές που προσφέρει το νησί με βάση τις οποίες έγιναν συναντήσεις με εξειδικευμένους ανά τομέα ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους.

Σημαντική παρουσία είχε η Τήνος και στην αμερικανική τουριστική επαγγελματική αγορά μέσω της συμμετοχής της στο φετινό Παγκόσμιο Συνέδριο της ASTA (ASTA Global Convention 2021), που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 23-25 Αυγούστου στο Σικάγο, όπου η Ελλάδα και η Κύπρος τιμήθηκαν με το βραβείο της American Society of Travel Advisors ως το Chapter της χρονιάς 2021.

Ο Δήμος συμμετείχε  στο πλαίσιο του συνεδρίου ενώ παρουσία είχαν και  η Αθήνα, τα Μετέωρα, το Πήλιο και ο Βόλος. Το εκπαιδευτικό Video της Μούσας του Αιγαίου (https://www.youtube.com/watch?v=HlbMKi3n0fo),  το οποίο χρησιμοποιήθηκε στη διάρκεια του έτους σε όλες τις διαδικτυακές συναντήσεις και είναι ανηρτημένο στην πλατφόρμα (https://www.mtcgroup.gr/livepresentations)  από την οποία πραγματοποιήθηκαν , παρουσιάστηκε στους 2000 συνέδρους, στους οποίους διανεμήθηκε και το φυλλάδιο του νησιού.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

Ο Δήμος συμμετέχει στη δωρεάν υπηρεσία της MTC GROUP (https://www.mtcgroup.gr/groups) . Η υπηρεσία απευθύνεται μόνο σε travel bloggers, influencers και Travel agents, είναι πλήρως διαχειριζόμενη από τον εκπρόσωπο του Δήμου και παρέχει :

  • Άμεση επαφή των μελών με τον εκπρόσωπο του Δήμου σε πραγματικό χρόνο
  • Δυνατότητα μεταφοράς οπτικοακουστικού υλικού και αρχείων
  • Κοινή χρήση του ανεβασμένου υλικού
  • Λειτουργία και σε κινητά τηλέφωνα

 Με αυτή την υπηρεσία ο Δήμος  έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να επικοινωνεί άμεσα με τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες, αλλά παράλληλα να απαντά σε τυχόν ερωτήσεις που θα είναι διαθέσιμες σε όλη τη κοινότητα των μελών.

Ο Δήμος με τη βοήθεια της ΜΤC GROUP δημιούργησε το δικό του media kit (https://www.mtcgroup.gr/tinos-content-material) το οποίο απευθύνεται   σε travel bloggers, δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από το εξωτερικό.

 ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Βρετανία:

Την Τήνο πρότεινε για διακοπές στους Βρετανούς η Telegraph με ένα εκτενές δημοσίευμα που, όπως αναφέρει, την ξεχωρίζει για «τον χαλαρό τρόπο ζωής, τη φρέσκια κουζίνα, τις υπέροχες παραλίες και τα τοπία, αλλά χωρίς το πλήθος». Και προσθέτει : «Η Τήνος προσφέρει ό, τι κάνει την Ελλάδα τόσο αιώνιο αγαπημένο  προορισμό για τους Βρετανούς παραθεριστές».

Το δημοσίευμα συγκαταλέγει τη «Μούσα του Αιγαίου» στα  10 περισσότερο δημοφιλή νησιά της Ελλάδας και τα πλέον ήσυχα που θα πρέπει κάποιος να επισκεφτεί με την επισήμανση ότι «δεν την έχει αγγίξει ο μαζικός τουρισμός». 

Επίσης, το Escape to Greece, ένας νέος σπεσιαλίστας από τη Βρετανία, περιέλαβε την Τήνο στα προγράμματά του.

Γερμανία:

Το Geo θεωρείται ένα από τα κορυφαία περιοδικά στην Ευρώπη το οποίο παρουσίασε προορισμούς με εξαιρετικά κείμενα και εικόνες. Η Τήνος παρουσιάζεται ως προορισμός με όμορφες παραλίες , ποιοτικά καταλύματα και μοναδικό θρησκευτικό χαρακτήρα.

Επίσης, στις αρχές του Ιουλίου η Τήνος σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Γερμανίας φιλοξένησε τον Γερμανό δημοσιογράφο κ. Ulf Lippitz της εφημερίδας Tagesspiegel με σκοπό την προβολή του νησιού στη Γερμανική αγορά.

https://plus.tagesspiegel.de/gesellschaft/diese-griechische-insel-ist-noch-unentdeckt-tinos-erobert-herzen-im-sturm-199037.html

ΗΠΑ :

Βέλγιο/Ολλανδία :

Ενθαρρυντικά μηνύματα για την εξέλιξη της νέας τουριστικής χρονιάς στην Τήνο εκπέμπουν δύο σημαντικά δημοσιεύματα από το Βέλγιο και την Ολλανδία. Το πρώτο προέρχεται από βελγικό περιοδικό που ειδικεύεται στους νέους (https://www.campus.be/les-vacances-en-grece-difficile-pour-linstant-mais-on-peut-rever/ ) και το δεύτερο από δημοφιλή ολλανδική ταξιδιωτική πλατφόρμα  (https://www.triptalk.nl/griekenland/griekse-eilanden-bucketlist/).

Τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα προκλήθηκαν μετά τις διαδικτυακές συναντήσεις που πραγματοποίησε  ο Δήμος με επαγγελματίες του Τουρισμού με τη βοήθεια του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών.

Η Τήνος συμπεριλήφθηκε και στο πρόγραμμα του ολλανδικού ταξιδιωτικού πρακτορείου Local Touch travel

Σκανδιναβία:

Ως ιδανικός ενναλακτικός προορισμός παρουσιάστηκε η Τήνος στη σουηδική ταξιδιωτική πλατφόρμα (https://www.destination.se/artiklar/kampanj/upptack%20greklands%20vackraste%20oar/)  αλλά και στη δανέζική ταξιδιωτική ιστοσελίδα ( https://www.solfaktor.dk/artikler/kampagne/find-din-graeske-drommeo/).

 Τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα προκλήθηκαν με τη βοήθεια του Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας,

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ:

Εναλλακτικός τουρισμός :

Καλύτερο νησί για εναλλακτικά τοπία είναι η Τήνος σύμφωνα με τη βρετανική Telegraph

Τουρισμός πολυτελείας :

https://www.thestreet.com/press-releases/azamara-reg-unveils-2023-and-2024-itineraries-spanning-every-corner-of-the-globe-15798622

Πεζοπορία:

https://www.thetoc.gr/ygeia/article/enallaktiki-askisi-perpatontas-stis-kuklades/

Παραδόσεις και Εκδηλώσεις:

Παραλίες μαζί με Ιστορία και Πολιτισμό:

https://www.euronews.com/travel/2021/06/21/tinos-syros-symi-a-guide-to-greece-s-power-trio-of-islands

Οινικός Τουρισμός:

Head to the Greek Islands for the Country’s Best Natural Wine, April 2021 | Travel + Leisure (travelandleisure.com)

                ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΗΝΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΙΩΤΟΥ

Η αποτελεσματικότητα κάθε προσπάθειας ανάδειξης ενός τουριστικού προορισμού μετριέται με το εύρος των δραστηριοτήτων , τις χώρες – στόχους και, φυσικά, με τα οικονομικά αποτελέσματα. Ακόμα και με αυτά τα τελευταία, πιστεύω ότι έχουμε κάθε λόγο να είμαστε ικανοποιημένοι, αν λάβουμε υπόψη ότι στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου οι επιχειρήσεις στην Τήνο σημείωσαν τζίρο 1,95 εκατ. ευρώ έναντι 1,67 εκατ. Ευρώ του ίδιου διαστήματος της εξίσου καλής και προ πανδημίας χρονιάς του 2019. Μόνο τον Αύγουστο η Τήνος κατέγραψε άνοδο τζίρου κατά 26% έναντι του Αυγούστου 2019.

Αποκαλυπτικά και ως προς το οικονομικό αποτέλεσμα της χρονιάς που τελειώνει είναι τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον κύκλο εργασιών σε επιχειρήσεις με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών στοιχείων του κλάδου παροχής καταλυμάτων για την περίοδο από Μάϊο έως Οκτώβριο 2021. Σύμφωνα με αυτά, εισπράχθηκαν στην Τήνο 2.283.007, ενώ  στο τρίμηνο από Ιούνιο έως Αύγουστο καταγράφηκαν 258.418 ευρώ τον Ιούνιο, 628.958 τον Ιούλιο και 881.518 τον Αύγουστο.

Με βάση το θετικό αυτό αποτύπωμα συνεχίζουμε την προσπάθεια με συστηματικό και οργανωμένο τρόπο για να καταστήσουμε την Τήνο ξεχωριστό προορισμό για επισκέπτες με ποιοτικές, κυρίως, αναζητήσεις. Θέλω να πιστεύω ότι και με τη βελτίωση της προσβασιμότητας χάρη και στο υδατοδρόμιο, η Τήνος μπορεί να επεκτείνει ακόμα περισσότερο την τουριστική περίοδο, πράγμα που θα συμβάλει και στην οικονομική απόδοση του νησιού. 

Single Event Display
Εικόνα Εκδήλωσης

«Aποτυπώσεις

του Νεκτάριου Αντωνόπουλου

Έκθεση ζωγραφικής & χαρακτικής

Τοποθεσία: Δια Χρόνος


διαβάστε περισσότερα

χορηγούμενη.

«Εύρεσις & Επανευρέσεις»

Με πολλή  ευαισθησία και σεβασμό 26 καλλιτέχνες του Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Τήνου καθώς και προσκεκλημένοι καλλιτέχνες, εμπνέονται από τον Ιερό Τόπο της Τήνου, με αφορμή τα 201 χρόνια από την εύρεση της θαυματουργής εικόνας της Μεγαλόχαρης.

Το θέμα προσεγγίζεται από μία εικαστική οπτική διαχρονικά αλλά και σύγχρονα. Πρόκειται για μία συνθήκη που περιλαμβάνει έργα Γλυπτικής,  Χαρακτικής, Ζωγραφικής, Φωτογραφίας, Installation ,Νέα Μέσα , Video Art.

 Ο σκοπός της δράσης ξεπερνά το στενό πλαίσιο μιας επετειακής έκθεσης,  στοχεύοντας παράλληλα στην ανάδειξη ντόπιων και φιλοξενούμενων καλλιτεχνών και προσφέροντάς τους την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουν οι ίδιοι το γεγονός, την ιστορία και τα έθιμα γύρω από την εύρεση.

Εξού και η επιλογή του τίτλου της έκθεσης « Εύρεσις και Επανευρέσεις»  με επιμελητή τον κ. Ν. Π.Παΐσιο.

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου

Newsletter

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -

Τήνος – Απολογισμός δράσεων τουριστικής προβολής

Τήνος: Πώς το τρίτο σε μέγεθος νησί των Κυκλάδων, μετά τη Νάξο και την Άνδρο, έγινε πρώτο στις καρδιές των ταξιδιωτών 

Ετήσιος απολογισμός δράσεων

Κάνοντας τον ετήσιο απολογισμό δράσεων για την τουριστική ανάδειξη της Τήνου, δανειζόμαστε ως τίτλο τον αντίστοιχο από το Travel.gr , το ειδικό τουριστικό section από το «Πρώτο Θέμα». Η αναφορά για την Τήνο είναι ένας ύμνος για τη Μούσα του Αιγαίου που περιγράφεται ως φαινόμενο για την εξέλιξη που σημείωσε στον τουρισμό την τελευταία τετραετία, με τον Δήμαρχο Γιάννη Σιώτο να τονίζει : ” Η Τήνος είναι πηγή έμπνευσης”.

Πώς όμως κατάφερε ο Δήμος να κάνει την Τήνο να ξεχωρίσει ? Ιδού ένας σύντομος απολογισμός :

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΓΟΡΩΝ :

Σειρά διαδικτυακών συναντήσεων πραγματοποίησε ο Δήμος από την αρχή του χρόνου μέχρι σήμερα. Η αρχή έγινε με το Ισραήλ. Η επιλογή της συγκεκριμένης αγοράς δεν ήταν τυχαία. Κρίθηκε σκόπιμη τόσο από την πορεία των εμβολιασμών στη χώρα αυτή, πράγμα που ενίσχυσε τις προβλέψεις για μεγαλύτερη ευχέρεια ταξιδιών, παράλληλα με τη διμερή συμφωνία της Ελλάδας με το Ισραήλ για το άνοιγμα του τουρισμού. Ακολούθησαν οι αγορές από   τη Μ. Βρετανία, την Ιρλανδία και τη Γερμανία. 

Ο Δήμος Τήνου έχει πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα 30  συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες , δημοσιογράφους και bloggers από Ισραήλ, Βέλγιο, Ολλανδία, Αυστρία, Ηνωμένο Βασίλειο, Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Βουλγαρία και Ινδία, ενώ η online παρουσίαση του προορισμού έχει συγκεντρώσει εκατοντάδες  μοναδικές προβολές. Οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν με βάση τις αγορές ενδιαφέροντος , ενώ στη διάρκεια του Νοεμβρίου εστίασαν στις εναλλακτικές μορφές που προσφέρει το νησί με βάση τις οποίες έγιναν συναντήσεις με εξειδικευμένους ανά τομέα ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους.

Σημαντική παρουσία είχε η Τήνος και στην αμερικανική τουριστική επαγγελματική αγορά μέσω της συμμετοχής της στο φετινό Παγκόσμιο Συνέδριο της ASTA (ASTA Global Convention 2021), που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 23-25 Αυγούστου στο Σικάγο, όπου η Ελλάδα και η Κύπρος τιμήθηκαν με το βραβείο της American Society of Travel Advisors ως το Chapter της χρονιάς 2021.

Ο Δήμος συμμετείχε  στο πλαίσιο του συνεδρίου ενώ παρουσία είχαν και  η Αθήνα, τα Μετέωρα, το Πήλιο και ο Βόλος. Το εκπαιδευτικό Video της Μούσας του Αιγαίου (https://www.youtube.com/watch?v=HlbMKi3n0fo),  το οποίο χρησιμοποιήθηκε στη διάρκεια του έτους σε όλες τις διαδικτυακές συναντήσεις και είναι ανηρτημένο στην πλατφόρμα (https://www.mtcgroup.gr/livepresentations)  από την οποία πραγματοποιήθηκαν , παρουσιάστηκε στους 2000 συνέδρους, στους οποίους διανεμήθηκε και το φυλλάδιο του νησιού.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

Ο Δήμος συμμετέχει στη δωρεάν υπηρεσία της MTC GROUP (https://www.mtcgroup.gr/groups) . Η υπηρεσία απευθύνεται μόνο σε travel bloggers, influencers και Travel agents, είναι πλήρως διαχειριζόμενη από τον εκπρόσωπο του Δήμου και παρέχει :

  • Άμεση επαφή των μελών με τον εκπρόσωπο του Δήμου σε πραγματικό χρόνο
  • Δυνατότητα μεταφοράς οπτικοακουστικού υλικού και αρχείων
  • Κοινή χρήση του ανεβασμένου υλικού
  • Λειτουργία και σε κινητά τηλέφωνα

 Με αυτή την υπηρεσία ο Δήμος  έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να επικοινωνεί άμεσα με τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες, αλλά παράλληλα να απαντά σε τυχόν ερωτήσεις που θα είναι διαθέσιμες σε όλη τη κοινότητα των μελών.

Ο Δήμος με τη βοήθεια της ΜΤC GROUP δημιούργησε το δικό του media kit (https://www.mtcgroup.gr/tinos-content-material) το οποίο απευθύνεται   σε travel bloggers, δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από το εξωτερικό.

 ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Βρετανία:

Την Τήνο πρότεινε για διακοπές στους Βρετανούς η Telegraph με ένα εκτενές δημοσίευμα που, όπως αναφέρει, την ξεχωρίζει για «τον χαλαρό τρόπο ζωής, τη φρέσκια κουζίνα, τις υπέροχες παραλίες και τα τοπία, αλλά χωρίς το πλήθος». Και προσθέτει : «Η Τήνος προσφέρει ό, τι κάνει την Ελλάδα τόσο αιώνιο αγαπημένο  προορισμό για τους Βρετανούς παραθεριστές».

Το δημοσίευμα συγκαταλέγει τη «Μούσα του Αιγαίου» στα  10 περισσότερο δημοφιλή νησιά της Ελλάδας και τα πλέον ήσυχα που θα πρέπει κάποιος να επισκεφτεί με την επισήμανση ότι «δεν την έχει αγγίξει ο μαζικός τουρισμός». 

Επίσης, το Escape to Greece, ένας νέος σπεσιαλίστας από τη Βρετανία, περιέλαβε την Τήνο στα προγράμματά του.

Γερμανία:

Το Geo θεωρείται ένα από τα κορυφαία περιοδικά στην Ευρώπη το οποίο παρουσίασε προορισμούς με εξαιρετικά κείμενα και εικόνες. Η Τήνος παρουσιάζεται ως προορισμός με όμορφες παραλίες , ποιοτικά καταλύματα και μοναδικό θρησκευτικό χαρακτήρα.

Επίσης, στις αρχές του Ιουλίου η Τήνος σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Γερμανίας φιλοξένησε τον Γερμανό δημοσιογράφο κ. Ulf Lippitz της εφημερίδας Tagesspiegel με σκοπό την προβολή του νησιού στη Γερμανική αγορά.

https://plus.tagesspiegel.de/gesellschaft/diese-griechische-insel-ist-noch-unentdeckt-tinos-erobert-herzen-im-sturm-199037.html

ΗΠΑ :

Βέλγιο/Ολλανδία :

Ενθαρρυντικά μηνύματα για την εξέλιξη της νέας τουριστικής χρονιάς στην Τήνο εκπέμπουν δύο σημαντικά δημοσιεύματα από το Βέλγιο και την Ολλανδία. Το πρώτο προέρχεται από βελγικό περιοδικό που ειδικεύεται στους νέους (https://www.campus.be/les-vacances-en-grece-difficile-pour-linstant-mais-on-peut-rever/ ) και το δεύτερο από δημοφιλή ολλανδική ταξιδιωτική πλατφόρμα  (https://www.triptalk.nl/griekenland/griekse-eilanden-bucketlist/).

Τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα προκλήθηκαν μετά τις διαδικτυακές συναντήσεις που πραγματοποίησε  ο Δήμος με επαγγελματίες του Τουρισμού με τη βοήθεια του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών.

Η Τήνος συμπεριλήφθηκε και στο πρόγραμμα του ολλανδικού ταξιδιωτικού πρακτορείου Local Touch travel

Σκανδιναβία:

Ως ιδανικός ενναλακτικός προορισμός παρουσιάστηκε η Τήνος στη σουηδική ταξιδιωτική πλατφόρμα (https://www.destination.se/artiklar/kampanj/upptack%20greklands%20vackraste%20oar/)  αλλά και στη δανέζική ταξιδιωτική ιστοσελίδα ( https://www.solfaktor.dk/artikler/kampagne/find-din-graeske-drommeo/).

 Τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα προκλήθηκαν με τη βοήθεια του Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας,

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ:

Εναλλακτικός τουρισμός :

Καλύτερο νησί για εναλλακτικά τοπία είναι η Τήνος σύμφωνα με τη βρετανική Telegraph

Τουρισμός πολυτελείας :

https://www.thestreet.com/press-releases/azamara-reg-unveils-2023-and-2024-itineraries-spanning-every-corner-of-the-globe-15798622

Πεζοπορία:

https://www.thetoc.gr/ygeia/article/enallaktiki-askisi-perpatontas-stis-kuklades/

Παραδόσεις και Εκδηλώσεις:

Παραλίες μαζί με Ιστορία και Πολιτισμό:

https://www.euronews.com/travel/2021/06/21/tinos-syros-symi-a-guide-to-greece-s-power-trio-of-islands

Οινικός Τουρισμός:

Head to the Greek Islands for the Country’s Best Natural Wine, April 2021 | Travel + Leisure (travelandleisure.com)

                ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΗΝΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΙΩΤΟΥ

Η αποτελεσματικότητα κάθε προσπάθειας ανάδειξης ενός τουριστικού προορισμού μετριέται με το εύρος των δραστηριοτήτων , τις χώρες – στόχους και, φυσικά, με τα οικονομικά αποτελέσματα. Ακόμα και με αυτά τα τελευταία, πιστεύω ότι έχουμε κάθε λόγο να είμαστε ικανοποιημένοι, αν λάβουμε υπόψη ότι στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου οι επιχειρήσεις στην Τήνο σημείωσαν τζίρο 1,95 εκατ. ευρώ έναντι 1,67 εκατ. Ευρώ του ίδιου διαστήματος της εξίσου καλής και προ πανδημίας χρονιάς του 2019. Μόνο τον Αύγουστο η Τήνος κατέγραψε άνοδο τζίρου κατά 26% έναντι του Αυγούστου 2019.

Αποκαλυπτικά και ως προς το οικονομικό αποτέλεσμα της χρονιάς που τελειώνει είναι τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον κύκλο εργασιών σε επιχειρήσεις με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών στοιχείων του κλάδου παροχής καταλυμάτων για την περίοδο από Μάϊο έως Οκτώβριο 2021. Σύμφωνα με αυτά, εισπράχθηκαν στην Τήνο 2.283.007, ενώ  στο τρίμηνο από Ιούνιο έως Αύγουστο καταγράφηκαν 258.418 ευρώ τον Ιούνιο, 628.958 τον Ιούλιο και 881.518 τον Αύγουστο.

Με βάση το θετικό αυτό αποτύπωμα συνεχίζουμε την προσπάθεια με συστηματικό και οργανωμένο τρόπο για να καταστήσουμε την Τήνο ξεχωριστό προορισμό για επισκέπτες με ποιοτικές, κυρίως, αναζητήσεις. Θέλω να πιστεύω ότι και με τη βελτίωση της προσβασιμότητας χάρη και στο υδατοδρόμιο, η Τήνος μπορεί να επεκτείνει ακόμα περισσότερο την τουριστική περίοδο, πράγμα που θα συμβάλει και στην οικονομική απόδοση του νησιού. 

Single Event Display
Εικόνα Εκδήλωσης

«Aποτυπώσεις

του Νεκτάριου Αντωνόπουλου

Έκθεση ζωγραφικής & χαρακτικής

Τοποθεσία: Δια Χρόνος


διαβάστε περισσότερα

χορηγούμενη.

«Εύρεσις & Επανευρέσεις»

Με πολλή  ευαισθησία και σεβασμό 26 καλλιτέχνες του Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Τήνου καθώς και προσκεκλημένοι καλλιτέχνες, εμπνέονται από τον Ιερό Τόπο της Τήνου, με αφορμή τα 201 χρόνια από την εύρεση της θαυματουργής εικόνας της Μεγαλόχαρης.

Το θέμα προσεγγίζεται από μία εικαστική οπτική διαχρονικά αλλά και σύγχρονα. Πρόκειται για μία συνθήκη που περιλαμβάνει έργα Γλυπτικής,  Χαρακτικής, Ζωγραφικής, Φωτογραφίας, Installation ,Νέα Μέσα , Video Art.  Ο σκοπός της δράσης ξεπερνά το στενό πλαίσιο μιας επετειακής έκθεσης,  στοχεύοντας παράλληλα στην ανάδειξη ντόπιων και φιλοξενούμενων καλλιτεχνών και προσφέροντάς τους την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουν οι ίδιοι το γεγονός, την ιστορία και τα έθιμα γύρω από την εύρεση.

Ακολουθήστε το Tinos Today στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις της Τήνου