Η TinosHost, η εταιρεία διαχείρισης ακινήτων στην Τήνο με παρουσία από το 2018, αναλαμβάνει τη διαχείριση των κρατήσεων για τα καταλύματα του νησιού, προσφέροντας στους ιδιοκτήτες ακινήτων μια ολοκληρωμένη λύση για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης των ενοικιάσεων τους. Με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων PMS & Channel Manager, η TinosHost διασφαλίζει τη συνεχιζόμενη διαθεσιμότητα σε πολλές πλατφόρμες κρατήσεων ταυτόχρονα, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες να αυξήσουν την πληρότητα και τα έσοδά τους.
Η διαδικασία είναι αρκετά απλή και εύκολη και εξασφαλίζει περισσότερη οργάνωση για το κατάλυμα σας και λιγότερο άγχος για εσάς.
Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας ώστε να φροντίσουμε για τη μέγιστη προβολή του καταλύματος σας είτε αυτό είναι ένα AirBnB ή ένα ολόκληρο συγκρότημα ενοικιαζόμενων δωματίων/διαμερισμάτων.
Μπορείτε να μας καλέσετε στο (+30) 2283 830 831, να μας στείλετε email στο info@tinoshost.gr ή να κλείσετε μια δωρεάν συνάντηση γνωριμίας εδώ.
Τα Οφέλη της Υπηρεσίας Διαχείρισης Κρατήσεων
- Αύξηση Διαθεσιμότητας και Ορατότητας Η TinosHost συνδέει τα καταλύματά σας με πλήθος δημοφιλών καναλιών κρατήσεων (όπως Booking.com, Airbnb, και άλλες διεθνείς πλατφόρμες). Χρησιμοποιώντας τον Channel Manager, η εταιρεία εξασφαλίζει ότι οι κρατήσεις ενημερώνονται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας την πιθανότητα διπλών κρατήσεων και αυξάνοντας την ορατότητα των καταλυμάτων σας σε ένα ευρύ κοινό.
- Αύξηση Απευθείας Κρατήσεων Χρησιμοποιώντας την προβολή σε πολλαπλά κανάλια, μελετούμε τη προβολή της καταχώρησης σας και ενισχύουμε τις απευθείας κρατήσεις παρέχοντας εξυπηρέτηση μέσω email και τηλεφωνικού κέντρου.
- Απλοποιημένη Διαχείριση Κρατήσεων Με τη χρήση του PMS, η TinosHost ενσωματώνει όλες τις κρατήσεις σε μια ενιαία πλατφόρμα, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται τις κρατήσεις εύκολα και γρήγορα. Η πλατφόρμα επιτρέπει την παρακολούθηση της πληρότητας, τον έλεγχο των τιμών και των διαθεσιμότητων, ενώ επίσης παρέχει αναλυτικές εκθέσεις και στατιστικά για την απόδοση του κάθε καταλύματος.
- Μείωση Λαθών και Διπλών Κρατήσεων Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του Channel Manager, η TinosHost διασφαλίζει ότι οι κρατήσεις είναι συγχρονισμένες μεταξύ όλων των καναλιών, ελαχιστοποιώντας τα λάθη και τις διπλές κρατήσεις. Αυτό σημαίνει λιγότερο άγχος για τον ιδιοκτήτη και περισσότερη ικανοποίηση για τους επισκέπτες.
- Ευκολία στην Τιμολόγηση και Πληρωμές Η υπηρεσία διαχείρισης κρατήσεων της TinosHost προσφέρει στους ιδιοκτήτες δυνατότητα ευέλικτης και δυναμικής τιμολόγησης. Με την παρακολούθηση της τιμολόγησης από την ομάδα της TinosHost, οι ιδιοκτήτες μπορούν να εστιάσουν σε άλλα σημαντικά καθήκοντα της επιχείρησής τους, ενώ η TinosHost αναλαμβάνει το υπόλοιπο.
- Υποστήριξη και Εξυπηρέτηση Πελατών Η ομάδα της TinosHost παρέχει πλήρη υποστήριξη στους ιδιοκτήτες ακινήτων, αναλαμβάνοντας την επικοινωνία με τους επισκέπτες και την επίλυση προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια των κρατήσεων. Αυτό εξασφαλίζει μία υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης που ενισχύει την εμπειρία των επισκεπτών και, κατ’ επέκταση, την αξιολόγηση του καταλύματος.