Ολοκληρώθηκε το έργο του ηλεκτροφωτισμού στο γήπεδο ποδοσφαίρου στο Βίντσι. Η έπαρχος Τήνου, Αναστασία Δεληγιάννη σε ανάρτηση της αναφέρει χαρακτηριστικά
Ακόμα ένα έργο από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, αφιερωμένο στη νεολαία του νησιού μας. Ολοκληρώθηκε ο ηλεκτροφωτισμός του γηπέδου ποδοσφαίρου στο ΒΙΝΤΣΙ.
















