Το ευχαριστήριο για το Πανηγύρι στην Κώμη Τήνου

Το ευχαριστήριο για το Πανηγύρι στην Κώμη Τήνου

Το πανηγύρι μας ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, γεμάτο κέφι, χαρά και συμμετοχή. Νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε θερμά όσους στάθηκαν δίπλα μας και έκαναν πραγματικότητα αυτήν την γιορτή.

Τους εθελοντές μας Μικρούς και μεγάλους,που ήταν δίπλα μας και χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να πετύχουμε!!! Ειδικά στην Νέα γενιά που με την προσφορά της μας συγκίνησε!!!

Τους χορηγούς μας που στήριξαν την προσπάθεια του συλλόγου μας και είναι πάντα πρόθυμοι να προσφέρουν!!! Και όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους και έκαναν την γιορτή του χωριού μας ξεχωριστή!!!

Τέλος να ευχαριστήσουμε το μουσικό σχήμα “Κυκλαδιτες” που για ακόμα μια χρονιά μας διασκέδασε με παραδοσιακή μουσική!!!

Το Δ.Σ του Ενωτικού Συλλόγου Κώμης-Περαστρας- Μοναστηριών

“Πάντα ν’ Ανταμώνουμε”

Στο πανηγύρι του Αγίου Ιωάννη

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -