Τσάι από την Κάριτας Τήνου

Τσάι από την Κάριτας Τήνου

Στην αίθουσα του Αγίου Αντωνίου στην Παλλάδα, η Κάριτας Τήνου διοργάνωσε την καθιερωμένη (πριν τον Κορωνοιό) Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση με τίτλο “Τσάι με την Κάριτας”. Ο πρόεδρος της Κάριτας, Αντώνης Δελλατόλας αφού ευχαρίστησε τους παρευρισκομένους έδωσε τον λόγο στον Καθολικό Αρχιεπίσκοπο Τήνου – Νάξου, κ. Ιωσήφ Πρίντεζη.

Στη συνέχεια, χαιρετισμό απηύθυνε η Αντιδήμαρχος κα Λουκριτία Άνδροβικ ενώ το μήνυμα της Επάρχου Τήνου, κας Αναστασίας Δεληγιάννη – Άσπρου διαβάστηκε από τον πρόεδρο της Κάριτας. Την εκδήλωση πλαισίωσαν χορωδία κοριτσιών που τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια.


- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η -

Τα έσοδα της εκδήλωσης θα διατεθούν υπέρ του φιλανθρωπικού έργου της Κάριτας .

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -