Ευχαριστήριο Συλλόγου “Οι Φίλοι του Κρόκου Τήνου”

Ευχαριστήριο Συλλόγου “Οι Φίλοι του Κρόκου Τήνου”

Σύλλογος Οι Φίλοι του Κρόκου Τήνου

Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού για την τοποθέτηση των νέων φωτιστικών, που έκαναν το χωριό μας πιο όμορφο και πιο φωτεινό.
Η αγάπη για τον τόπο μας αποτυπώνεται σε κάθε τέτοια προσπάθεια και μας γεμίζει χαρά και περηφάνια!

- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
Ακολουθήστε το tinostoday.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -
- Δ Ι Α Φ Η Μ Ι ΣΗ -