Πωλείται επιχείρηση υγειονομικού ενδιαφέροντος (πρώην γύρω γύρο) στη συμβολή των οδών Αφεντούλη και Βιτάλη σε πολύ κεντρικό σημείο πλήρως εξοπλισμένο για λειτουργία ταχυφαγείου ή brunch/cafe/bistro. Έχει μεγάλο εξωτερικό χώρο για ανάπτυξη τραπεζοκαθισματων και μεγάλη εσωτερική κουζίνα .
Όλες οι άδειες είναι σε ισχύ και λειτουργία για εύκολη μεταβίβαση.
Νέα τιμή πώλησης
Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο παρακάτω
Ο Δήμος Τήνου ανακοινώνει ότι μετά από αίτημά του προς την ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για τις δύο εξαιρετικές δράσεις του νησιού Tinos Food Paths και Tinos Running Experience.
Δύο σημαντικές δράσεις με στόχο, όχι μόνο την προβολή του νησιού, αλλά και τη δημιουργία ενός πρωτοφανούς κλίματος συνεργασιών, το γαστρονομικό φεστιβάλ Tinos Food Paths και η μεγάλη αθλητική γιορτή Tinos Running Experience συγκεντρώνουν κάθε χρόνο όλο και περισσότερους συμμετέχοντες, συνδιοργανωτές και εθελοντές, διατηρώντας τα έθιμα κοινοτισμού της Τήνου.
Σε σχετική του δήλωση ο Δήμαρχος Τήνου κ. Γιάννης Σιώτος τόνισε:
«Ευχαριστούμε την Ένωση Δήμων Νοτίου Αιγαίου για την αρωγή της στα Tinos Food Paths, την οργανωμένη κίνηση των επιχειρηματιών του Συλλόγου Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και το Tinos Running Experience, την πρωτοβουλία του Εμποροεπαγγελματικού και Βιοτεχνικού Συλλόγου, τα οποία αποτελούν παραδείγματα προς μίμηση για όλους τους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, αναδεικνύουν την παράδοσή μας και την αυθεντικότητα της Τήνου, τον πολιτιστικό και φυσικό πλούτο της. Φροντίζουμε να αξιοποιούμε κάθε χρηματοδοτικό εργαλείο προωθώντας τη συλλογικότητα και την ευγενή άμιλλα και παροτρύνω με όλη μου την καρδιά κάθε λάτρη της γαστρονομίας, αλλά και των μοναδικών μονοπατιών μας να λάβουν μέρος και φέτος στα δύο αυτά μοναδικά φεστιβάλ. Η Τήνος είναι ένας μοναδικός τρόπος για να ζεις και να επισκεφτείς και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά».
Το τελευταίο διάστημα πέφτουν συνεχώς στην αντίληψή μου εικόνες που κάθε άλλο παρά μας τιμούν.
Πινακίδες καταστρέφονται, μνημεία νεότερης πολιτικής κληρονομιάς βανδαλίζονται και αναρωτιέμαι γιατί θα πρέπει κάποιοι είτε από απροσεξία, είτε συνειδητά, να καταφεύγουν σε τέτοιου είδους πράξεις.
Το ότι κάποια αντικείμενα είναι δημόσια περιουσία δεν σημαίνει ότι δεν είναι κανενός. Αντιθέτως είναι καθενός από μας που οφείλουμε να διαφυλάσσουμε την πολιτισμική και πολιτιστική μας ταυτότητα.
Συνακόλουθα και ότι έχει τοποθετηθεί για την ασφάλειά μας και καθορίζει την οδηγική μας συμπεριφορά οφείλουμε να το σεβόμαστε.
Από τη μανία ή την απροσεξία κάποιων δεν γλίτωσαν ούτε τα κολωνάκια σήμανσης του «TINOS TRAILLS».
Και αναρωτιέμαι, άραγε είναι άποψη; Είναι μαγκιά; Είναι ένδειξη παρακμής; Είναι αντίδραση; Δεν ξέρω αν θα πρέπει να μας προβληματίζει λιγότερο το αποτέλεσμα και περισσότερο η αιτία, από κάθε άποψη όμως, όπως και να το δει κάποιος, καταλήγει σε ένα λυπηρό αποτέλεσμα που απάδει στις πολιτισμένες κοινωνίες μας.
Την ώρα που γίνεται τόση προσπάθεια από φορείς και ιδιώτες για να επισκευάσουμε, να συντηρήσουμε και να αναδείξουμε τα στοιχεία που συνθέτουν την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας, κάποιοι δεν δείχνουν ένα ελάχιστο σεβασμό στα απλά πράγματα που αξίζουν την προστασία μας. Για μας που ασχολούμαστε με τα κοινά, που είμαστε εκτεθειμένοι στο τι θα κάνουμε, που θα πάμε, τι θα πούμε, αν μιλάμε με ενσυναίσθηση ή από καθήκον, δεν θα πω ότι τέτοια φαινόμενα μας αποκαρδιώνουν, σίγουρα όμως μας βάζουν σε σκέψεις. Μπορεί κάποιος να διαλέξει το πώς θα ζει και πως θα συμπεριφέρεται, αλλά η δική του συμπεριφορά δεν πρέπει να επηρεάζει και να προσκρούει στη δική μου (και του μέσου συμπατριώτη μου πιστεύω) αισθητική, ανάγκη για ασφάλεια και διασφάλιση της πολιτιστικής ταυτότητας που θα παραδώσουμε στις επόμενες γενιές.
Πριν λίγους μήνες τοποθετήθηκαν από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, σε πάρα πολλά σημεία του νησιού μας πληροφοριακές πινακίδες.
Ναι κάποιες τις ξήλωσε ο άνεμος. Μακάρι να ήταν μόνο αυτός όμως, γιατί είπαμε έχουμε αρκετό αέρα, αλλά δεν ξηλώνει και μπετά.
Ευχαριστώ την Μαρία Δενεκαρία (που διατέλεσε υπάλληλος στην Περιφερειακή Ενότητα Τήνου) για την ευγενική καταγραφή της, καθώς και όσους μας υποδεικνύουν καλοπροαίρετα τα σημεία που πρέπει να επέμβουμε. Αλλά είναι κρίμα, αν αντί να κάνουμε καινούργια πράγματα, αναγκαζόμαστε να επισκευάζουμε τα κατεστραμμένα και βαλδαλισμένα έργα μας, με καινούργιες μελέτες, εύρεση χρηματοδότησης, διαδικασία ορισμού εργολάβου, επίβλεψη και τόσες άλλες διαδικασίες, μιας και αυτό που κάποιοι καταστρέφουν σε ένα λεπτό, κάποιοι άλλοι θέλουν μήνες για να το αποκαταστήσουν. Ας γίνουμε λοιπόν όλοι ενεργοί πολίτες και ας βοηθήσουμε όχι μόνο στην καταγραφή, αλλά και περισσότερο στην αποτροπή τέτοιων φαινομένων. Το αξίζει ο τόπος μας, το επιβάλει ο πολιτισμός μας και ο αυτοπροσδιορισμός μας ως ενεργά μέλη μια μικρής τοπικής κοινωνίας.
Με την ευλογιά του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σύρου-Τήνου κ. Δωροθέου Β’ και με κατάνυξη τελέσθηκε στον Πανίερο Ναό της Ευαγγελιστρίας Τήνου η Ακολουθία του Κατανυκτικού Εσπερινού της Β’ Κυριακής των Νηστειών.
Της ιεράς Ακολουθίας προέστη και ομίλησε ο Πανοσιολ. Αρχιμανδρίτης π. Νικάνωρ Καραγιάννης, Ιεροκήρυξ της Ιεράς Μητροπόλεως Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού, προσκεκλημένος του Σεβασμιωτάτου κ. Δωροθέου, ο οποίος και ανέπτυξε θέμα “Περί Σιωπής”.
Ο Αρχιερατικός Επίτροπος της ιεράς νήσου Τήνου Πρωτοπρ. Γεώργιος Φανερός, μετέφερε τις ευχές και ευλογίες του Σεβασμιωτάτου κ. Δωροθέου και ευχαρίστησε τον π. Νικάνορα και όλους τους ευλαβείς Χριστιανούς.
Συμμετείχαν ο Πανοσιολ. Ιεροκήρυξ, Εφημέριοι και Διάκονοι, μέλη της Διοικούσης Επιτροπής του Ιερού Ιδρύματος και ευλαβείς Χριστιανοί.
Τους ύμνους απέδωσαν οι ιεροψάλτες του Πανιέρου Ναού Ευαγγελιστρίας υπό τη διεύθυνση του Πρωτοψάλτη κ. Στυλ. Κοντακιώτη.
Στο τέλος του Εσπερινού προσκύνησαν όλοι τον Τίμιο Σταυρό, καθώς και απότμημα του Ιερού Λειψάνου του εν αγίοις πατρός ημών Καλλινίκου Μητροπολίτου Εδέσσης, λαμβάνοντας δύναμη για το υπόλοιπο στάδιο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Στην επέκταση και αναβάθμιση του Προπαρασκευαστικού και Επαγγελματικού Σχολείου Καλών Τεχνών Πανόρμου Τήνου, γνωστού ως Σχολής Μαρμαροτεχνίας Τήνου και την αναβάθμιση της οικίας του Γιαννούλη Χαλεπά, προχωρεί το ΥΠΠΟΑ, εντάσσοντας το έργο, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, στο Ταμείο Ανάκαμψης, με προϋπολογισμό 13.512.786 ευρώ και χρόνο ολοκλήρωσης έως το τέλος του 2025.
Αναλυτικότερα, το έργο περιλαμβάνει:
Την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του Προπαρασκευαστικού και Επαγγελματικού Σχολείου Καλών Τεχνών Πανόρμου Τήνου. Φορέας υλοποίησης του έργου, με αντικείμενο την ανέγερση της επέκτασης των κτηριακών εγκαταστάσεων, τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων κτηρίων και την διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του Προπαρασκευαστικού και Επαγγελματικού Σχολείου Καλών Τεχνών Πανόρμου Τήνου, είναι η Διεύθυνση Μελετών και Εκτέλεσης Έργων Μουσείων και Πολιτιστικών Κτηρίων του ΥΠΠΟΑ. Το νέο κτηριακό συγκρότημα θα περιλαμβάνει εργαστήρια επεξεργασίας μεγάλων μαρμάρινων όγκων, αίθουσα κόφτη, σιδηρουργείο – χυτήριο, ξυλουργείο, εργαστήριο εκμαγεύσεων, αποθήκες, εργαστήρια γλυπτικής και αρχιτεκτονικού σχεδίου, γραφεία διοίκησης, βιβλιοθήκη, χώρους υγιεινής.
Την αποκατάσταση, συντήρηση και διαρρύθμιση ως μουσειακού χώρου της Οικίας του Γιαννούλη Χαλεπά στην Τήνο, με φορέα υλοποίησης την Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Αττικής, Ανατολικής Στερεάς Ελλάδος και Κυκλάδων του ΥΠΠΟΑ.
Την προμήθεια εργαλείων, εξοπλισμού των εργαστηρίων και υλικών του Προπαρασκευαστικού και Επαγγελματικού Σχολείου Καλών Τεχνών Πανόρμου Τήνου, που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία της Σχολής.
«Η Τήνος διαθέτει μια σπουδαία παράδοση στον τομέα της μαρμαροτεχνίας, η οποία αποτελεί εγγεγραμμένο στοιχείο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας (2013) και στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της UNESCO (2015). Αμέτρητοι τεχνίτες έχουν δημιουργήσει εξαιρετικά έργα, αλλά παράλληλα συνέβαλαν στη διαμόρφωση και διατήρηση της ιδιαίτερης φυσιογνωμίας της Τήνου», επεσήμανε η Λίνα Μενδώνη.Unmute
Το εργαστήριο της Σχολής Μαρμαροτεχνίας
«Η δημιουργία των νέων εγκαταστάσεων του Προπαρασκευαστικού και Επαγγελματικού Σχολείου Καλών Τεχνών δίνει μια νέα, σύγχρονη, διεθνή δυναμική στη Σχολή και συνεισφέρει καταλυτικά στην εκπαίδευση των νέων μαρμαρογλυπτών, τους οποίους το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού θέλει να αξιοποιήσει -ακόμη περισσότερο από ότι σήμερα- σε έργα που εκτελεί επί μνημείων. Παράλληλα, η αποκατάσταση της Οικίας Χαλεπά και του επισκέψιμου μουσειακού χώρου, που στεγάζει προσωπικά αντικείμενα, γλυπτά και σχέδια του μεγάλου Τηνίου γλύπτη αναδεικνύει την αυθεντικότητα και την ιστορικότητα της οικίας μέσα από την σωστή προβολή των εκθεμάτων και του κινητού εξοπλισμού της, τιμώντας το έργο και τη σπουδαιότητα του μεγάλου γλύπτη. Στόχος μας είναι η ενίσχυση της προβολής του έργου του Χαλεπά, η δημιουργία προϋποθέσεων για την σωστή και αναβαθμισμένη εκπαίδευση των νέων του νησιού -και όχι μόνον- που έχουν την κλίση, τη θέληση και το ενδιαφέρον να ασχοληθούν με την τέχνη του μαρμάρου, αλλά και η αναπτυξιακή δυναμική που μια τέτοια επένδυση μπορεί να προσδώσει στο νησί».
To Προπαρασκευαστικό και Επαγγελματικό Σχολείο Καλών Τεχνών Πανόρμου Τήνου λειτουργεί από το έτος 1955 στο κτίριο του π. Δημοτικού Σχολείου Θηλέων Πύργου, το οποίο ανεγέρθηκε το έτος 1832 και είναι από τα πρώτα σχολικά κτίρια που κτίσθηκαν την περίοδο της Αντιβασιλείας του Όθωνα.
Η οικία του Γιαννούλη Χαλεπά, η οποία στεγάζει το Μουσείο Γιαννούλη Χαλεπά, βρίσκεται στον Πύργο της Τήνου και είναι χαρακτηρισμένη ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο. Τη μέριμνα του Μουσείου έχει το Πνευματικό Κέντρο Πανόρμου «Γιαννούλης Χαλεπάς», το οποίο λειτουργεί ως Νομικό Πρόσωπο του Δήμου Τήνου.
Ξεκινά από την 1η Ιουνίου τα δρομολόγιά του στις Κυκλάδες το ΕΓ/ΟΓ Andros Queen της εταιρίας Golden Star Ferries. Το πλοίο το οποίο βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο επισκευής και αναμόρφωσης, θα εκτελεί το δρομολόγιο Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος επί καθημερινής βάσεως.